het ziet er erg makkelijk en los en smakelijk uit!
Fijn dat het zo is bevallen!!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

:+:
Mooi dat het zo goed bevallen Shanna16 schreef:Mooie foto's met een fijn beeld.
Klinkt erg leerzaam die clinic - zo is het natuurlijk ook bedoelt.
Wat voor laarzen / hoofdstel heb je?
Vind ze beide prachtig

susje schreef:zo mir, dat zijn een paar van de mooiste plaatjes die ik van shine heb gezien, ookal heb je dr nog zo voor moeten zweten
Shanna16 schreef:Wat voor laarzen / hoofdstel heb je?
Vind ze beide prachtig
). Hoofdstel is van HB, maar heb 'm een beetje gepimpt met wat Döbert onderdelen (oa. frontriem en sperriem).Merilyn schreef:Ik zou het ook niet erg vinden om een keertje aangepakt te worden door hem
. Hij weet het gelukkig allemaal erg positief te brengen en kan je heel goed enthousiast krijgen anders is het echt niet leuk om het volgende te horen *Mirjam staat stil en wil wegdraven*:
'NehnaDagmar schreef:Deze Theo is van Spargo toch? Of zit ik nou helemaal verkeerd?

Remember schreef:Ilsemarie schreef:Is de les goed bevallen?
Yep, hij zag alleen véél te véél, best confronterend hoor, net alsof 'ie ook nog een stel hele kundige ogen in z'n rug had zitten! Maar is echt super bevallen, mocht ik het hiervandaan geregeld kunnen krijgen dat ik bij hem zou kunnen gaan lessen (en van zijn kant uit zou dat ook kunnen) heb ik daar best een uur rijden voor over
Mijn instructrice heeft dat ook, dan denk je dat je de hele week lekker bezig bent geweest en hup ze komt binnen en met 5 minuten heeft ze het probleem gevonden! Leuk dat je een lekkere clinic hebt gehad
Leuk paard trouwens
Michelle85 schreef:Duidelijk een geval van Anky systeem
MyWishMax schreef:Ben je toch weer enorm blij met mij he?
! Geen flauw idee met wie ik reed, moet ook wel toegeven dat ik zo geconcentreerd bezig was dat ik van die ander ook bar weinig heb meegekregen

Heb je zien rijden, ging best goed toch? afentoe zit je alleen beetje naar voren, misschien een puntje waar je op kunt letten
MyWishMax schreef:Ja dat is ook logisch
Reden ook 3 vriendinnen van mij mee, ben benieuwd hoe het bij hun ging
. En wel fijn huiswerk mee gekregen om weer verder te kunnen denk ik? Een blik van iemand anders kan soms heel verfrissend werken vind ik.