Zo te zien heeft je verzorger er ook veel plezier mee!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

wanted schreef:ja inderdaad jammer dat mijn naam 'gejat' is Merrieveulen bedankt!!
pfoe, halló heej..... zo reageren hoeft nou ook weer niet. iemand brengt mij op een idee en mij leek het wel leuk, voor hetzelfde geld was ik zelf zo slim geweest om het te bedenken...
Peachy schreef:Ik vind hem er ook erg leuk uitzien!
Alleen vind ik wel dat hij veel over zijn schouder wegvalt, vooral op de filmpjes kan je dat zien.
En ook door een s van hand veranderen is veel te abrupt, ik zou hem veel meer de ruimte geven om hem die bocht te laten maken. Nu "lijkt" het of hij om word getrokken. Ik zou hem proberen wat meer te begeleiden daarin.
Iig succes ermee!
dat hij veel over zijn schouder wegvalt, klopt, goed gezien, dat heb ik ook ergens in beginpost gezet, was me al wel opgevallen 
_bloempje_ schreef:Erg leuke foto's. En het ziet er allemaal ook netjes uit
Zo te zien heeft je verzorger er ook veel plezier mee!
natuurlijk zijn er, zoals zojuist genoemd en in de beginpost, nog wel een aantal verbeterpuntjes, maargoed hier gaan we dus nog wel even aan werken. wanted schreef:ja inderdaad jammer dat mijn naam 'gejat' is Merrieveulen Bedankt!!!
dit slaat Idd nergens op! wat maakt het nou uit? je hebt er toch geen last van hoop ik?
bellenadie schreef:hoihoi! das lang geleden! Wat n dotje! Ik vind het geweldig zo! ben bijna in staat om dat ook met belle te gaan doen! (ze is alleen niet zo getallenteerd!) Veel plezier met je pony! ben benieuwd naar je fotos van t mennen!
bedankt voor je reactie
eigenlijk hoeft de pony niet eens 'getalenteerd' te zijn voor het werk aan de dubbele longe, maar meer de eh 'longeur' zelf
als je het niet vaker hebt gedaan, kan het erg lastig zijn, en is het meestal zinvol als een wat meer ervaren iemand je het wat beter uitlegd 
en foto's gaan dan nátuurlijk komen, zo'n beetje mijn hele harddisk van de laptop zit volgepropt met foto's van die murmels
fijn dat het is opgelost. wil nog wel even zeggen dat ik het er goed uit vind zien hoor!!! succes met deze mooie toverbal
er zijn natuurlijk zeker nog dingetjes die bij moeten worden geschaafd, maar voor nu vind ik het belangrijkste dat hij goed op mijn stem en leidselhulpen reageert en goed leert wennen aan de oogkleppen. staat hij dan ook voor de kar, dan kunnen we eens wat meer tijd gaan besteden aan de 'dressuurmatige probleempjes'
JoyCiej007 schreef:zaya, jij bent toch det? van stal van reneé, of heb ik dat verkeerd?
bernadet eigenlijk! maar iedereen noemt me altijd gewoon det
! Nog niet mooi in de vacht, maar komt vast wel goed.
hij is al een stuk zwarter dan eerst 

JoyCiej007 schreef:haha, kun je nagaan, wist niet eens dat het volluit 'bernadet' was
echt iedereen noemt me zo! behalve de stalhouder
die noemt me gewoon bij mijn hele naam.
in mijn profiel staat een foto van toen hij hier net was, als je dat vergelijkt met dit, toen was hij gewoon voor 80% nog wit

hij is inderdaad ontzettend lief, wel lekker koppig zoals het een rasechte shet betaamd, maar superlief ook met kinderen, en dat vind ik wel heel erg fijn.