rijden ziet er wel vriendelijk uit Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
rijden ziet er wel vriendelijk uit
Knappe pony! Leuk setje en het ziet er echt stukken beter uit!
)

En ik weet wel ongeveer hoe nero is en loopt, en dat hij wel eens de neiging heeft om naar beneden en op z'n voorhand te duikelen, denk dat je daar met een instructrise heel goed aan kan gaan werken
armyhorse schreef:Alleen je moet hem wat hoger in de hals rijden
Nerootjeh schreef:@ Barbara: Impulsloos? Ik vind juist dat ie wel lekker doorloopt.
Nerootjeh schreef:@ Barbara: Impulsloos? Ik vind juist dat ie wel lekker doorloopt.
vooral heel veel schakelen en afwisseling erin houden, dan wordt het vanzelf nog beter.
__PSM__ schreef:Iedereen heeft het hier over hoger instellen, misschien teugels iets korter, maar mijns inziens moet dat hoger instellen juist komen van het achterhand eronder... Dus dan zal eerst dat helemaal goed moeten zijn, je zal zien dat hij dan al hoger komt. Dus veel overgangen rijden...
Ik vind het voor de rest toppie..
Lauss schreef:__PSM__ schreef:Iedereen heeft het hier over hoger instellen, misschien teugels iets korter, maar mijns inziens moet dat hoger instellen juist komen van het achterhand eronder... Dus dan zal eerst dat helemaal goed moeten zijn, je zal zien dat hij dan al hoger komt. Dus veel overgangen rijden...
Ik vind het voor de rest toppie..
Achterhand zit er op bepaalde momenten genoeg bij, maar dan zal ze van voor toch iets moeten opvangen wil ze hem hoger instellen!