navaja @ work aan de longe

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Karin_deB

Re: navaja @ work aan de longe

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-07 19:07

Galopperen met de pessoa op de laagste stand kan, Als je paard een goed evenwicht heeft en goed kan blijven lopen. Het is wel zwaarder dus je moet het goed opbouwen.

Heb je een handleiding bij je pessoa? Daar staan alle standen e.d. in beschreven, en ook bij welke je het beste niet kunt galopperen.

j0rinda

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-06-07 19:44

okee nee . de pessoa is niet van mij ik wil het eerst een poosje proberen voor ik het zelf aanschaf. ik heb de dubbele longe meteen zelf aangeschaft en daar doe k nu niets meer mee want daar reageert ze amper op.. dus vandaar.. evenwicht zit wel goed dus ik doe voorlopig los en 1 rondje ongeveer.. aan iedere kant.

j0rinda

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-06-07 19:46

_Marleen_ schreef:
Heey

Om te beginnen kun je het beste de touwtjes tussen de voorbenen doen.
Dit is de 1e stand en jij begint meteen op de 2e.
Op de 1e stand zoals ik hieronder heb krijg je betere neerwaartse ontspanning als je begint
viewtopic.php?f=10&t=789078

groetjes Marleen

ja dat gaat dus niet want omdat de longeersingel te groot is gebruik ik mijn eigen singel dus vandaar deze stand.
ik zou de touwtjes eronderdoor kunnen doen maar dat lijkt me niet lekker voor die pony om die haakjes dan tussen der voorbenen te hebben... dus vandaar.. maar vandaag heb ik weet gelongeerd en ze pakt het goed om... ze doet het prima.