En het is toch idd. waar!
Maar dat komt goed

Je verpest mijn topic echt niet hoor

Die mensen juist die vage dingen zeggen!!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

snoeske schreef:en de pony moet op dieet
snoeske schreef:Vind het eigenlijk meer dollen dan rijden, maar ja das mijn mening,verder ja over de houding hebben we het maar niet, en de pony moet op dieethet is ook een beetje slecht voor de peesjes om in zo'n bak te gaan rijden, ga dan naar buiten of rij niet.. verder leuk beestje
Gewoon lekker les nemen en aan elkaar wennen, dan komt het helemaal goed. Ik zou haar inderdaad ontwormen en niet te hoog in het voer zetten. Ik wens je nog veel plezier met je paardje!
.
. Of gaat dat al wat beter?
.

we zouden toch nog een keer naar de Divoza gaan en dan halen we gelijk een wormenkuur!
vraag me af of hij die weleens gehad heeft.
snoeske schreef:Vind het eigenlijk meer dollen dan rijden, maar ja das mijn mening,verder ja over de houding hebben we het maar niet, en de pony moet op dieethet is ook een beetje slecht voor de peesjes om in zo'n bak te gaan rijden, ga dan naar buiten of rij niet.. verder leuk beestje

Nicole10 schreef:Haal wel een goede he, equimaxvraag me af of hij die weleens gehad heeft.
Ik lees hier dat je bij je oma gaat staan? Ik hoorde dat je hierheen kwam? Of komt alleen witje hierheen. Ik snap ff niet
Ik haal die wel hier snel bij de Welkoop & dan ook een voor Witje 
Nessah schreef:snoeske schreef:Vind het eigenlijk meer dollen dan rijden, maar ja das mijn mening,verder ja over de houding hebben we het maar niet, en de pony moet op dieethet is ook een beetje slecht voor de peesjes om in zo'n bak te gaan rijden, ga dan naar buiten of rij niet.. verder leuk beestje
Sjonge jonge..
Als iemand met scherpe sporen en een scherp bit rijdt en die krijg een opmerking, oke.. Maar dit gaat nergens over..
Toen ik net een eigen pony kreeg ( zo'n 12 jaar geleden) reed ik ook zo.. Gewoon voornamelijk voor de lol. Wat maakt dat nou uit? De pony heeft er geen last van en ze hebben samen plezier, moet dan iedereen een dressuurruiter zijn en anders gewoon niet rijden? Ze geeft zelf aan dat ze nog veel moet leren maar dat ze deze pony net heeft.
En hoezo is het slecht voor de pezen om hier te gaan rijden? De bodem is niet heel zwaar, en sja het is nat.. Sorry, maar paarden kunnen wel ergens tegen hoor.. Moet je ze dan ook niet meer op het land zetten omdat dat te nat is nu? Ik vind dit een erg onnozel bericht,
Voordrest ts; ik vind het een leuk paardje, ik hoop dat je er nog veel plezier aan beleeftGewoon lekker les nemen en aan elkaar wennen, dan komt het helemaal goed. Ik zou haar inderdaad ontwormen en niet te hoog in het voer zetten. Ik wens je nog veel plezier met je paardje!
..
En ik ben het verder helemaal eens met Nessah 
Citaat:Sjonge jonge..
Als iemand met scherpe sporen en een scherp bit rijdt en die krijg een opmerking, oke.. Maar dit gaat nergens over..
Toen ik net een eigen pony kreeg ( zo'n 12 jaar geleden) reed ik ook zo.. Gewoon voornamelijk voor de lol. Wat maakt dat nou uit? De pony heeft er geen last van en ze hebben samen plezier, moet dan iedereen een dressuurruiter zijn en anders gewoon niet rijden? Ze geeft zelf aan dat ze nog veel moet leren maar dat ze deze pony net heeft.
En hoezo is het slecht voor de pezen om hier te gaan rijden? De bodem is niet heel zwaar, en sja het is nat.. Sorry, maar paarden kunnen wel ergens tegen hoor.. Moet je ze dan ook niet meer op het land zetten omdat dat te nat is nu? Ik vind dit een erg onnozel bericht,
Voordrest ts; ik vind het een leuk paardje, ik hoop dat je er nog veel plezier aan beleeftGewoon lekker les nemen en aan elkaar wennen, dan komt het helemaal goed. Ik zou haar inderdaad ontwormen en niet te hoog in het voer zetten. Ik wens je nog veel plezier met je paardje!

heeft nog niet veel spieren in de nek, maar dat zal vanzelf komen
LOL maken, daar gaat het idd om! natje93 schreef:ik vind het echt levensgevaarlijk zo'n natte bak....
blijf dan stappen !!

Witje is innegeval geen Appaloosa of Shetlander
Maar bedankt voor je reactie!
Idd. Ze heeft nog niet zoveel spier (is ook de hele tijd gereden door manege kinderen) .. Maar dat komt zeker goed!
Ik weet niet precies wanneer ze op onze manege kwam. Ze staat er innegeval wel langer dan 4 jaar