Oscar @ Work

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Athiinaa

Re: Oscar @ Work

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-06-07 09:09

Jaa, snap ik Franka Knipoog
En het is toch idd. waar!
Maar dat komt goed Ja

Je verpest mijn topic echt niet hoor Knipoog
Die mensen juist die vage dingen zeggen!!

_Deco_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-07 09:23

snoeske schreef:
en de pony moet op dieet Knipoog

Denk eerder dat hij een keer een goede wormenkuur moet hebben..
Was je serieus aan het rijden?

xenalee

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-07 09:25

leuke fotos hoor idd t rechtop zitten Knipoog

Nessah

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-07 09:33

snoeske schreef:
Vind het eigenlijk meer dollen dan rijden, maar ja das mijn mening,verder ja over de houding hebben we het maar niet, en de pony moet op dieet Knipoog het is ook een beetje slecht voor de peesjes om in zo'n bak te gaan rijden, ga dan naar buiten of rij niet.. verder leuk beestje

Sjonge jonge..
Als iemand met scherpe sporen en een scherp bit rijdt en die krijg een opmerking, oke.. Maar dit gaat nergens over..
Toen ik net een eigen pony kreeg ( zo'n 12 jaar geleden) reed ik ook zo.. Gewoon voornamelijk voor de lol. Wat maakt dat nou uit? De pony heeft er geen last van en ze hebben samen plezier, moet dan iedereen een dressuurruiter zijn en anders gewoon niet rijden? Ze geeft zelf aan dat ze nog veel moet leren maar dat ze deze pony net heeft.
En hoezo is het slecht voor de pezen om hier te gaan rijden? De bodem is niet heel zwaar, en sja het is nat.. Sorry, maar paarden kunnen wel ergens tegen hoor.. Moet je ze dan ook niet meer op het land zetten omdat dat te nat is nu? Ik vind dit een erg onnozel bericht,

Voordrest ts; ik vind het een leuk paardje, ik hoop dat je er nog veel plezier aan beleeft Lachen Gewoon lekker les nemen en aan elkaar wennen, dan komt het helemaal goed. Ik zou haar inderdaad ontwormen en niet te hoog in het voer zetten. Ik wens je nog veel plezier met je paardje!

OscaR13

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-07 09:38

OSCAR Haha!.
Wat leuk, Athina! Lekker een beetje lol maken is hardstikke leuk voor die pony!
En voor jou natuurlijk, met je voet Knipoog. Of gaat dat al wat beter?

Haha, maar het ziet er leuk uit hoor, ik zie jou wel weer Knipoog.

Athiinaa

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-06-07 21:06

Bedankt! Haha!
Jullie snappen t tenminste wel ! Knipoog

We rijden idd. voor de lol en we willen helemaal ook niet aan wedstrijden beginnen ofzo! Gewoon veel lol maken..

Oke! Lachen we zouden toch nog een keer naar de Divoza gaan en dan halen we gelijk een wormenkuur! Lachen

_Deco_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-07 21:44

Haal wel een goede he, equimax Lachen vraag me af of hij die weleens gehad heeft.
Ik lees hier dat je bij je oma gaat staan? Ik hoorde dat je hierheen kwam? Of komt alleen witje hierheen. Ik snap ff niet Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-07 23:32

snoeske schreef:
Vind het eigenlijk meer dollen dan rijden, maar ja das mijn mening,verder ja over de houding hebben we het maar niet, en de pony moet op dieet Knipoog het is ook een beetje slecht voor de peesjes om in zo'n bak te gaan rijden, ga dan naar buiten of rij niet.. verder leuk beestje

Slecht voor de peesbeschermers of voor de pezen?
Ik zie in geen van de twee gevallen waarom het slecht zou zijn hoor!
Vind het rijden er verder wel meer als dollen uitzien! Verder niks mis mee Haha!

Ontwormen zou ik idd ook ff doen, én blijven doen he!
heel veel plezier met haar!

xLaus_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-07 05:54

Nicole10 schreef:
Haal wel een goede he, equimax Lachen vraag me af of hij die weleens gehad heeft.
Ik lees hier dat je bij je oma gaat staan? Ik hoorde dat je hierheen kwam? Of komt alleen witje hierheen. Ik snap ff niet Lachen

witje komt indd bij jullie, op stal roosendaal te staan, en oscar gaat bij haar oma op het land Knipoog

Athiinaa

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-06-07 11:51

Zal ik doen! Ja Ik haal die wel hier snel bij de Welkoop & dan ook een voor Witje Knipoog

En anders gaan we nog snel langs de Divoza, wand ik mag van mn moeder zowiezo nog wat leuke dingen halen voor Oscar Ja

Athiinaa

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-06-07 11:54

Ik weet ook niet of ze al een wormenkuur heeft gehad.. De manege zegt meestal van wel (zeiden ze toen ook bij Witje maar die had toen ook wormen toen we een wormenspuit gaven) .. Dus moeten we snel halen Lachen

Jibbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-07 12:01

Nessah schreef:
snoeske schreef:

Sjonge jonge..
Als iemand met scherpe sporen en een scherp bit rijdt en die krijg een opmerking, oke.. Maar dit gaat nergens over..
Toen ik net een eigen pony kreeg ( zo'n 12 jaar geleden) reed ik ook zo.. Gewoon voornamelijk voor de lol. Wat maakt dat nou uit? De pony heeft er geen last van en ze hebben samen plezier, moet dan iedereen een dressuurruiter zijn en anders gewoon niet rijden? Ze geeft zelf aan dat ze nog veel moet leren maar dat ze deze pony net heeft.
En hoezo is het slecht voor de pezen om hier te gaan rijden? De bodem is niet heel zwaar, en sja het is nat.. Sorry, maar paarden kunnen wel ergens tegen hoor.. Moet je ze dan ook niet meer op het land zetten omdat dat te nat is nu? Ik vind dit een erg onnozel bericht,

Voordrest ts; ik vind het een leuk paardje, ik hoop dat je er nog veel plezier aan beleeft Lachen Gewoon lekker les nemen en aan elkaar wennen, dan komt het helemaal goed. Ik zou haar inderdaad ontwormen en niet te hoog in het voer zetten. Ik wens je nog veel plezier met je paardje!

Amen! Haha!

Athiinaa

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-06-07 08:24

1 Augustus kom ik op inderdaad op Stal Roosendaal staan met Witje Lachen ..
En Oscar gaat ong. over een maandje naar mijn oma (maar dat had je allemaal al van Laura (xLaus_) gehoord Knipoog

ravellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-07 08:28

Leuke pony
Probeer wel rechtop te zitten, en niet je benen naar voren te duwen.
Kont in het zadel en niet naar achteren duwen Haha!

Marlies22

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-07 08:32

Leuk hoor Athina ! Vind het leuk voor je dat je Oscar gekregen hebt Lachen En ik ben het verder helemaal eens met Nessah

Corelli

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-07 08:38

Citaat:
Sjonge jonge..

ja hier ben ik het ook mee eens! de verwachtingen liggen soms zo hoog dat mensen soms vergeten hoe belangrijk het is om er gewoon lekker plezier aan te beleven! Het gaat hier niet om prestatie, maar duidelijk puur om de lol..Voor dat doel ziet het er leuk uit.. Lachen

Corelli

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-07 08:40

snoeske schreef:

Misschien kun je je commentaar dan onderbouwen met tips voor de TS? Lachen

Athiinaa

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-06-07 20:58

Ja

Athiinaa

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-06-07 20:59

Oke! Thx voor de reacties, hier heb ik tenminste wel wat aan Knipoog

x__Ellis

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-07 17:48

Witje, die naam komt me bekend voor... Heeft dr laatst iemand een topic over geplaatst over een shet (of appaloosa) waar iedereen op zei dat ze er te groot voor is?

Ontopic; Super leuke pony Haha! heeft nog niet veel spieren in de nek, maar dat zal vanzelf komen Haha! LOL maken, daar gaat het idd om!

OdiEtAmo

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-07 17:53

natje93 schreef:
ik vind het echt levensgevaarlijk zo'n natte bak....
blijf dan stappen !!

Beetje overdreven reactie vind je niet?
Zolang het niet glad wordt kun je gewoon blijven rijden.
Op nat gras is het een ander verhaal, maar in de bak blijft prima te rijden.

Voor de TS: gewoon lol blijven maken Ja
Wel even op het zadel letten/laten controleren imv het goed passen ervan.
En even goed ontwormen en regelmatig blijven doen Knipoog

Athiinaa

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-07-07 10:04

x__Ellis; Uh.. Nee Knipoog Witje is innegeval geen Appaloosa of Shetlander Knipoog Maar bedankt voor je reactie! Haha! Idd. Ze heeft nog niet zoveel spier (is ook de hele tijd gereden door manege kinderen) .. Maar dat komt zeker goed!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-07 10:08

Wat een leuke pony!
Als je je schouders wat meer naar achter houdt, ga je vanzelf al wat rechterop zitten Knipoog

Hanke_k

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-07 10:12

hoe oud is deze oscar?
en sinds wanneer staat ie bij jullie op de manege?
Want deze doet me erg denken aan oscar van onze manege die helaas een paar jaar geleden verkocht is omdat niemand er op wou, em omdat de ruiters die er wel op wouden te groot waren.

Athiinaa

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-07-07 10:15

Uhm... De dierenarts zei ongeveer 10/11 jaar oud. Maar dat is niet zeker Knipoog Ik weet niet precies wanneer ze op onze manege kwam. Ze staat er innegeval wel langer dan 4 jaar Knipoog

xxx