Paloma Blanca @ jumpwork

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

AaronYve

Re: Paloma Blanca @ jumpwork

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-06-07 15:11

ja die muts ja haha die is der veels te groot, maar ik heb gehoord dat ie al afgespeld is, en op maat wordt gemaakt Haha!

Lynn_Nikita

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-07 22:09

zoooo Lynneke kan weer reageren Clown

ja, die muts, ik heb alles in kleur nature, dekje, vliegennetjes, oornetje, beenbescherming, rijbroek en sokken en pet. ik ben niet meer onherkenbaar in dat dorp, die kleuren zie je al vanaf 2 km afstand.
Heb alleen netje even afgedaan halverwege rijden, ze schudde soms dr hoofd en dacht dat daardoor kwam ( is nl te groot, inmiddels al kleiner gemaakt) maar bleek niet zo te zijn.

het rijden.... Ik heb al lang geen les meer gehad en NOG langer niet meer gesprongen. Was even wennen dus. ik ga als ze terug is van stage in buitenland weer volop lessen, ook springen en aan mijn houding werken.

paloam is heel rustig geworden, loopt lekker, en vertrouwd me echt.
Buiten nog wat kijkeriger, maar met meetje aanmoediging loopt ze overal langs.
ook hoesten is weg. Krijgt geen ventipulmin meer en staat gewoon lekker dag en nacht buiten met dr vriendjes.

Ik ben van weeken din zeeland geweest en heb alle verhalen over paloma gehoord, Weet veel meer en heb leuke foto`s gekregen.
Pikzwarte manen en staart, nog vrij donkere benen en verdre precies hetzelfde. ik heb nu ook oud enamen van haar gezien op de papieren die ik ook nog kreeg, ze bleek bahalve stamboeknaam paloma ooka ndere roepnamen gehad te hebben
Pebbles en Ollily, ik houd dus fijn bij paloma Blanca haha.

Heb adres van fokker en ga proberen om ook veulen foto`s te krijgen en nog meer info te krijgen.
veulen foto`s zijn altijd leuk ( van Nikita ook gekregen van fokker) maar van schimmel is altijd nog leuker, aangezien je dan ziet hoe ze uitziet met bruine kleur.

Yve, bedankt voor de foto`s en helpen met hindernissen en balkjes neerleggen.

Lynn_Nikita

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-07 22:11

AaronYve schreef:
ja die muts ja haha die is der veels te groot, maar ik heb gehoord dat ie al afgespeld is, en op maat wordt gemaakt Haha!

vanochtend gebeurd!! morgen passen, was vandaag vergeten mee te nemen.
Was net ezeltje met die grote muts hihi

Lynn_Nikita

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-07 14:09

net gaan rijden in binnen en buitenbak bij mij in buurt . Op deze stal staat Marijke ook gestald met haar mooie grote paard.
Begon al niet goed met opzadelen kwam ineens uit een paadje een vrouw gelopen die paparplu uitklapte. Schrok ze van en bleef hele stuk met buitenrijden naar die stalling heel erg gespannen.
Werd ineens motor gestart en marijke was net een trailer aan kant aan zetten, beetje veel vreemde dingen ineens voor Paloma.

In buitenbak liep ze 5 min erg gespannen. Hing zeil dat wapperde, speelde een jongetje achter, stoonden paarden achter een struik verstopt en stond vanalles in de bak zoals hindernissen, pionnen en een emmer.
na tijdje moeilijk te hebben gedaan en paar keer opzij gesprongen te zijn, ging het super. Ze ontspande en liep lekker. Toen er nog iemand in bak kwam rijden, ontspande ze nog meer.
marijke was inmiddels haar paard aan zadelen en ik liep daar de gang in ( binnenstallen naast elkaar in een gang en ervoor is de binnenbak)
Had problemen verwacht maar paloma liep zo naar binnen en keek niet op of om. Even binnenbak ingelopen en paar rondjes gereden met haar.
Ging super, die spanning bij begin in buitenbak was logisch, vreemde plek en ook nog enge dingen zoals een groot wapperend zeil en spelend kind erachter wat soms ineens om de hoek kwam kijken.

Ik ben trots op mijn paloompje en ga nog vaker daar rijden en op andere plekken om indrukken op te doen en haar te laten wennen aan nieuwe en vreemde dingen

slimmerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-07 14:36

Super zeg!!! De lieverd. Logisch dat ze gespannen was. Ons paard maakt er ook altijd zo'n heisa van: paraplu's Haha!

swiffer

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-07 17:00

Wat een goed nieuws, Dominique! Wie weet wordt het nog wel een bomproof paard! Hihi of in ieder geval semi-bomproof. Super dat je gewoon doorzet met haar, jullie komen er wel hoor!

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-07 17:04

slimmerik schreef:
Super zeg!!! De lieverd. Logisch dat ze gespannen was. Ons paard maakt er ook altijd zo'n heisa van: paraplu's Haha!

ROFL die van mij ook, en die was toch nergens anders bang voor, maar een paraplu was echt buitenaards Haha!

Leuk dat het zo goed gaat! Je vind haar zelf ook echt geweldig of niet? Haha!

Lynn_Nikita

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-07 18:07

ja, nu wel ja!!! Ik wil nr nu zeker nog houden, rijd heerlijk en boeken echt vooruitgang. was bedoeling om " normaal" te krijgen en goed plekje voor te zoeken, maar klikt echt met ons, en mss dat ze dus voor altijd bij me blijft.

Mss dat marijek straks nog reageerd, zij heeft paloma pas voor het eerst gezien en was erbij in de bak.
Ik ga nu veel vaker naar vreemde plekken en enge dingen laten zien, misschien dat ie ooit zo bomproof word als Lucky van aaronyve en vriend van dr

Marijke was aan wachten op dr instructrice en ik heb mee gewacht. Tijdje staan praten met haar en paloma was zo aan het kroelen en knuffelen met me, echt een schat die aandacht wilde.

en met die paraplu, ik zou als ik paard was ook schrikken, je hebt onze stallen, dan omheining en achter die omheiding een paadje waar nooit iemand loopt. Net toen ik hoofdstel in wilde doen, in beginnende regen een vrouw met paraplu, GRRR

maar ook dat gaan we vaker oefenen, binnen kort eens schrikparcour maken oid, lijkt me leuk

marijkedam

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-07 20:17

Tuurlijk reageer ik ook nog effe Knipoog .

Ik moet je echt complimenten geven hoe kalm je met haar om gaat, Dominique.
Ondanks dat ze toch behoorlijk gespannen was, bleef je kalm en gaf je haar echt de tijd om alles goed te bekijken. En idd toen die pony in de bak kwam, was alle spanning weg.
Misschien kunnen we een keer samen in de buitenbak rijden direct vanaf het begin, en dan zal ze ws nog minder spanning hebben.

Moet zeggen dat het ook echt een superbrave merrie is. Paloma en Venice stonden met zijn tweetjes lekker te kroelen bij ons, he.

Beter had Paloma het niet kunnen treffen! Jullie passen echt bij elkaar. Haha!

Nanna

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-07 20:19

mooi paardje!!! ziet er netjes uit!!! springt leuk!