Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

(ik was er tenminste bij)

Splash_ schreef:Ik vind vooral de schimmel er niet fijn uitzien. Verder, ach.. leuk!

tips zijn altijd handig
Ze springen ook erg goed! milou123 schreef:Commentaar is al gegeven.
Marije als je bij springwedstrijden gaat kijken zie je dat ze boven de sprong allemaal in ''de krul'' lopen. Lijkt me eigenlijk niet meer dan logish!![]()
Verder veel suc6

floor_uutje schreef:milou123 schreef:Commentaar is al gegeven.
Marije als je bij springwedstrijden gaat kijken zie je dat ze boven de sprong allemaal in ''de krul'' lopen. Lijkt me eigenlijk niet meer dan logish!![]()
Verder veel suc6
Hmm weet niet of ik het daar helemaal mee eens ben, ik vind juist dat een paard zich op de sprong lang moet maken, dat ie gaat rekken en de schoft omhoog moet "duwen" en het hoofd omlaag gaat. Als de teugels dan te kort zijn en de handen niet meegaan kan het paard zich nooit lang maken.
) sexy_back schreef:(weet ff niet meer wie) maar de beugels staan bij jou nog op dressuur stand.. misschien handiger om ze een volgende keer op springstand te doen, dat doet ook je houding goed..

xxNANDOxx schreef:sexy_back schreef:(weet ff niet meer wie) maar de beugels staan bij jou nog op dressuur stand.. misschien handiger om ze een volgende keer op springstand te doen, dat doet ook je houding goed..
ik denk dat je mij bedoeld..![]()
mijn beugels zijn idd te lang, maar ze kunnen niet korter en het is een dressuurzadel.. op wedstrijden spring ik daarom ook altijd met vzh-zadel van me zusje..
ik had ze ook in dressuurstand
Julia_Romeo schreef:nou lisanne.. suc6 zaterdag als je het tegen mij moet opnemen
hahahhaha
(of tog wel.. nando zou er ook wel van schrikken) xxNANDOxx schreef:en jullie hebben gelijk, de derde pony (nando) loopt in een krul, maar dat doet hij vanzelf, is niet mijn schuld.. als je tips hebt om het te verbeteren.. kom maar op..
xxNANDOxx schreef:sexy_back schreef:(weet ff niet meer wie) maar de beugels staan bij jou nog op dressuur stand.. misschien handiger om ze een volgende keer op springstand te doen, dat doet ook je houding goed..
ik denk dat je mij bedoeld..![]()
mijn beugels zijn idd te lang, maar ze kunnen niet korter en het is een dressuurzadel.. op wedstrijden spring ik daarom ook altijd met vzh-zadel van me zusje..
xxNANDOxx schreef:en jullie hebben gelijk, de derde pony (nando) loopt in een krul, maar dat doet hij vanzelf, is niet mijn schuld.. als je tips hebt om het te verbeteren.. kom maar op..

kyra_1991 schreef:die hindernisse zijn nie gevaarlijk, die springe we al un jaar
vaste cross hindernisse en al die sh*t, da vink pas gevaarlijk
agjaa.. ieder gelukkig z'n eigen mening.!
Bij deze sprongen weet je namelijk niet wat er gaat gebeuren. Stel, een paard raakt de sprong met zijn voorbenen, dan sleept hij de balk mee tot het eind van de stoel. En wat gebeurt er dan? Het paard is al dalende en krijgt de balk dus voor zijn knieën, en sleept dus zowel balk als stoelen mee...
nee sorry vind het niet echt veilig