Dat het gewoon een keer gebeurd 
Echt gaaf .. Netjes hoor !
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Dat het gewoon een keer gebeurd 
[gast1122] schreef:Gaaf hoor .. Lijkt me ook zo gaaf (dat was jij toch ook ?) dat je paard dan ineens zo spontaan gaat piafferenDat het gewoon een keer gebeurd
_tarja_ schreef:[gast1122] schreef:Gaaf hoor .. Lijkt me ook zo gaaf (dat was jij toch ook ?) dat je paard dan ineens zo spontaan gaat piafferenDat het gewoon een keer gebeurd
Ehm...wat bedoel je daar precies mee? Ik heb het Tarja zelf gewoon geleerd, niet dat ze spontaan ging piafferen ofzow

Tis en blijft een fjord met idd een kort halsje
Vind Perla in sommige opzichten idd wel wat van Tarja weg hebben qua uiterlijk. Zat ik vorige keer ook al eens naar te kijken
_tarja_ schreef:Hoe bedoel je kort Kel? Gewoon in der lichaam kort zeg maar?Tis en blijft een fjord met idd een kort halsje
Vind Perla in sommige opzichten idd wel wat van Pela weg hebben qua uiterlijk. Zat ik vorige keer ook al eens naar te kijken

Kelly_Taco schreef:_tarja_ schreef:Hoe bedoel je kort Kel? Gewoon in der lichaam kort zeg maar?Tis en blijft een fjord met idd een kort halsje
Vind Perla in sommige opzichten idd wel wat van Pela weg hebben qua uiterlijk. Zat ik vorige keer ook al eens naar te kijken
Ja gewoon in haar lichaam
Taco is veel langer
Taco heeft ook een langere hals heb ik altijd het idee. _tarja_ schreef:Okej..ik snap hetTaco heeft ook een langere hals heb ik altijd het idee.

. Het heeft toch nét iets bijzonderders dan een 'gewone' warmbloed. Vind het overigens in haar geheel een mooie Fjord!
ik wil het ook bij mijn paardje proberen aleen weet niet hoe je het moet doen kun je bij het uitleggen?? _Nicky schreef:Ziet er goed uit, fijn dat ze het zo goed oppakt!
Vanaf de foto's lijkt je neusriem wel een beetje aan de hoge kant te zitten.
Had me neusriem van de week verwisseld, dus waarschijnlijk toen niet goed gedaan
Mloui schreef:Sexy hoor chantal! Is dit op de manege in Kamperland? Heb daar 1x wedstrijd gereden en het komt me zo bekend voor...
Kvind dat Tarja het goed doet, maar ze heeft ook gewoon een heel actief achterbeen. Ik vond echt zonder overdrijven dat tijdens de Rabotop in Axel jullie één van de 'actiefste' combinaties waren. Ga zo door!