HAHA ik kom net erachter dat het eigenlijk helemaal niet Figaro's eerste keer is op Bokt, ergens in 2004 heeft Lianne blijkbaar een topic met foto's van 'm geopend.

Nouja, eerste keer dat ik 'm op Bokt zet ofzo dan.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Het gras heeft zich aangepast aan je setje denk ik

sindbad schreef:Haha ja, maar alleen bij het hek ligt wat modder en verder in het weiland niet, daarbij let Fig altijd heel erg op waar hij loopt. Als ik door 't weiland met 'm loop, ontwijkt hij ook altijd mest enzo.leuke foto's en mooi paardje![]()
wat mij opvalt, hij komt uit het weiland, waar modder ligt bij het hek, en hij heeft toch zulke witte benen![]()
Wil ik wel weten hoe je dat doet

doom schreef:Tim staat inderdaad met Koos op dezelfde stal.heey leuk paardje !!
staat er bij jou ook stal ook een fjord genaamd koos van tim ..??
volgens mij heb ik dit paardje ook een keer gezien toen had er een meisje les op en had ze een bontonderlegger onder der pad ..?? klopt dat ..??
was iid geval een paard of is dit een pony ..?

Anyway, het ziet er goed uit, jullie komen er wel.

doom schreef:heey leuk paardje !!
volgens mij heb ik dit paardje ook een keer gezien toen had er een meisje les op en had ze een bontonderlegger onder der pad ..?? klopt dat ..??
doom schreef:iid geval vond ze zich zelf heel wat ( die vrouw he
Chann schreef:sindbad schreef:Haha ja, maar alleen bij het hek ligt wat modder en verder in het weiland niet, daarbij let Fig altijd heel erg op waar hij loopt. Als ik door 't weiland met 'm loop, ontwijkt hij ook altijd mest enzo.leuke foto's en mooi paardje![]()
wat mij opvalt, hij komt uit het weiland, waar modder ligt bij het hek, en hij heeft toch zulke witte benen![]()
Wil ik wel weten hoe je dat doet
En dat laatste stukje bij het hek, tsja, 'k weet niet eigenlijk, 't was niet zo diep geloof ik.doom schreef:Tim staat inderdaad met Koos op dezelfde stal.heey leuk paardje !!
En ehm, Figaro heeft geloof ik inderdaad een tijdje met bontonderlegger gelopen, vlak voor ik kwam (en ook de eerste paar keer dat ik kwam kijken volgens mij), dus dat zou kunnen. Was het op een zondag dat ze les had, of iig in het weekend?
mijn paardje, ik weet het nog wel namelijk... 

Chann schreef:Bedankt
Was trouwens 'per ongeluk' dat ik dat setje van bodywarmer & chabrak had, die bodywarmer had ik toen net nieuw en Lianne had ook dat chabrakje niet lang daarvoor gekocht, maar ik had niet nagedacht toen ik de bodywarmer kocht over de kleur. Was dus toeval dat 't nog leuk bij elkaar stond ook.
En Lisan, m'n zweep heb ik inmiddels al niet meer zo, weetniet waarom ik dat toen zo had eigenlijk, heb het een paar weken ofzo op die manier gedaan.
. Over de positie van de zweep, in mijn manegetijd was dat een trend
. Iedereen hield zijn zweep zo'n beetje onder de oksel
, als ik er aan terug denk moet ik er nog om lachen