Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
[gast1122] schreef:Netjes hoor Knolle_Crack
Maar volgens mij, is dat geen AnkyPad(Hij heeft geen ANKY logo.)
Xx
wat kijk je vies als je in galop zitpinkie87 schreef:wat kijk je vies als je in galop zit
hahaha
knolle_krack schreef:had ik maar een echte.. maar het scheeld wat met de prijs he!
[gast1122] schreef:knolle_krack schreef:had ik maar een echte.. maar het scheeld wat met de prijs he!
Offtopic ; Het scheelt inderdaad wat. Maar anders koop je er toch gewoon een ?
ik vind het echt een mooie!
. Succes ermee in de toekomst
knolle_krack schreef:en ze moeder is een tuig gefokt!
Randy01 schreef:knolle_krack schreef:en ze moeder is een tuig gefokt!
Vandáár dattie mij zo aanspreekt (zie profiel)...Weet je ook wat er achter zijn moeder zit dan?
Heeft hij veel knieactie, met andere woorden: heft hij meer of strekt hij meer?
Hij gaat in de verkoop toch?
_Maud schreef:Ziet er goed uit hoor!
Anky choco staat leuk, en vind jullie een leuke combi samen!
Ga zo door!
Iemand met een zwart paard zegt toch ook niet "Ik @ work met Salinero?"
sissie schreef:Mooi paard. Je zit er netjes op.
Vind het wel belachelijk dat je Anky Choco zet terwijl het niet eens van Anky isIemand met een zwart paard zegt toch ook niet "Ik @ work met Salinero?"
sissie schreef:Mooi paard. Je zit er netjes op.
Vind het wel belachelijk dat je Anky Choco zet terwijl het niet eens van Anky isIemand met een zwart paard zegt toch ook niet "Ik @ work met Salinero?"
Joscaa schreef:Waarom loopt hij nagevelijk als hij nog niet eens voorwaarts is?
(Lees net dat hij het zelf doet!)
Maar probeer hem eerst even vooruit te rijden, te laten zakken, niet meteen na laten geven. Is opzich wel fijn, maar hij moet eerst nog leren op zijn eigen benen lopen.
Mooi paard, goed dat hij alles zo snel oppakt![]()
Handig idee hoor, even met de zweep erachterStuk vriendelijker dan in ze buik zitten te porren als hij het toch niet snapt