Mister Jingles @ dressuur work

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

miekmouse

Re: Mister Jingles @ dressuur work

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-07 19:25

foto 1 is wel de beste

de rest lijkt het wel een duikboot..erg op de voorhand gebouwde pony..meer van achter erbij rijden..

Wizard

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-07 19:33

Bij de 1e foto is zn hals niet mooi, de 2e vind ik mooier, maar dat is mijn mening! En let echt op je houding, je zegt dat het hier wel goed gaat, maar je rug staat in de meeste gevallen helemaal bol! Knipoog Bloos

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-07 20:00

miekmouse schreef:
foto 1 is wel de beste

de rest lijkt het wel een duikboot..erg op de voorhand gebouwde pony..meer van achter erbij rijden..

weet niet of het duikboot ide helemaal van de pony komt, vermoed zelfs vooral van de ruiter. Maar daarvoor zou je een standfoto moeten hebben.
Edit; heb een stand foto gezien en ben er nu 100% zeker van dat dat voornamelijk door de ruiter komt Knipoog

Je plaatst foto's maar kunt niet aannemen dat mensen daar kritiek op leveren.

foto 1 vind ik ronduit slecht, ik zie geen ontspanning en nog minder nageeflijkheid. Zelfs als ik heel goed zoek zie ik geen ontspanning helaas.
Op foto 2 is de pony of mager, of is er een gebrek aan bespiering net als op foto 3.

Die 'mooie' uitstrekfoto is 1 en al spanning, zijn rug is volgens mij keihard. Daarbij zwiept hij zo duidelijk met zijn staart...(kan me niet voorstellen dat hij naar boven slaat voor een vlieg nl)

foto 5 en 6 vind ik een ontspannen beeld geven maar daar duikt ze idd volledig op de voorhand. Echter liever een ontspannen pony die wat te veel op de voorhand loopt (in het begin) dan een gespannen knol die op de voorhand loopt Knipoog

foto 7 is net als 1,2,3 en 4 gespannen en op de voorhand. Ik zou eerst terug naar de échte basis gaan voor je hem zo laat strekken. Knipoog eerst ontspanning, dan pas oefeningen. (maar dat is mijn mening)

En als je deze foto's gebruikt wens ik je veel succes met de verkoop, deze zouden mij iig niet aanspreken.

tassie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-07 20:16

Esperanca schreef:
Helaas zie ik nergens de ontspanning, nageeflijkheid. Of je hangt naar voren, of naar achteren. Constant zit je hem met je handen in de weg. Helaas knalt de pony erg op de voorhand en ontspant 'ie niet vanuit zijn schoft. Waar jij neer hebt gezet van 'Lekkere hals', dacht ik echt dat je een grapje maakte, ik zie echt geen goede bespiering, sorry...

mee eens, dacht ik ook, en jij zij het al.. Knipoog dit is niet om jullie af te kraken, maar als ik op marktplaats of waarever deze foto´s zal tegenkomen zal ik gelijk me bedenkingen hebben....

Thirza

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-07 20:23

ik ben het helemaal eens met pharagirlke

de drie jarige die ik nu longeer heeft nog meer spier dan deze pony, ik dacht ook echt dat je een grapje maakte bij die foto.