Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Citaat:Ik zit met een "probleem" ik doe de paardensport opleiding, met erg veel plezier. Voor elk vak sta ik er dan ook erg goed voor. Máár.. rijtechnisch heb ik een onvoldoende, dit komt omdat je over 2 jaar M1 dressuur (+winst) en M springen (+winst) moet zijn, ben je dit over 2 jaar niet betekend dat geen diploma..
Dit jaar heb ik nog al stil gestaan. Dat kwam door meerdere dingen. Wat betreft het springen maak ik me geen zorgen.. Dat komt wel goed. Maar de dressuur.. Pff..Zucht..
Evelijn schreef:Ik denk ook niet dat het onhaalbaar is, maar heb je geen kennissen die een wat ouder paardje hebben staan die al op nivo is geweest en waar je mee wedstrijden kan starten. Denk dat dat het snelst gaat. Om een leerpaard van iemand voor een paar maanden te lenen.
Nessah schreef:@DresslOver : Bedankt voor je reactie.. Maar mijn vraag was dus of iemand een adresje weet waar je goed kan lessen of iemand waarvan je echt goede lessen kan krijgen en meedere keren per week. ( 2-3 keer).
Jammer dat iedereen van gister nu opeens niks meer zegt.. Maar goed..
_angela_ schreef:Met een goed leerpaard is de kans groter dat je meer winstpunten in 1 proef rijdt, en dat je daardoor sneller hogerop kunt komen. Daardoor hoef je minder vaak te starten, en hou je tijd over voor als de punten toch tegenvallen.
getup schreef:Evelijn schreef:Ik denk ook niet dat het onhaalbaar is, maar heb je geen kennissen die een wat ouder paardje hebben staan die al op nivo is geweest en waar je mee wedstrijden kan starten. Denk dat dat het snelst gaat. Om een leerpaard van iemand voor een paar maanden te lenen.
wilde ik net zeggen

. Zet hem op!
) Nessah schreef:_angela_ schreef:Met een goed leerpaard is de kans groter dat je meer winstpunten in 1 proef rijdt, en dat je daardoor sneller hogerop kunt komen. Daardoor hoef je minder vaak te starten, en hou je tijd over voor als de punten toch tegenvallen.
Mag jij vinden.. Maar ik heb geen discussie geopend of ik een ouder paard moet kopen of een leerpaard. Mijn paard is mijn meisje, die blijft bij mij en samen komen we er heus wel! Maar met de goede begeleiding, ik wil gewoon even een opstapje.
Wie zegt er trouwens dat 45 weekenden per jaar wil stappen? Ik heb nu al 100 keer gezegd dat het niet ten koste van mijn paard moet zijn dus willen jullie alsjeblieft geen dingen verzinnen en mensen die geen nuttige tips hebben en geen goed adresje hebben.. willen jullie alsjeblieft dan gewoon niks zeggen? Anders had ik wel een discussie geopend.
Mijn paard en ik zijn een team, en wij gaan dit samen bereiken.. !