Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

! Veel succes er verder mee.
Lydjaa schreef:Mag ik vragen van wie jij les krijgt? Zijn stem komt me nogal bekent voor, maar ik kan het ook fout hebben hoor...
Ziet er echt super uit! Ik zou willen dat ik dat kon...
Taco blijft mooi
_Fieke schreef:tassie schreef:ziet er goed uit hoor, niet veel sprong nog, maar hij doet het, daar mag je al trots op zijndie stem komt me erg bekend voor, maar het zal wel niet de gene zijn die ik denk dat het is, heeft precies dezelfde stem
Eric Hart?
KarinvdM schreef:Ik zou proberen meer sprong te houden in de galop, hij gaat nu zo traag dat het wel moeilijk voor hem is om correct te wisselen.

Richtje schreef:Maar dat dit goed is voor een fjord, neemt toch niet weg dat het nog beter zou moeten?![]()
Ik denk dat Karin het meer als tip bedoelde hoe je de wissels beter kan krijgen. Neem dat mee en ga er mee aan de slag!

.
Kelly_Taco schreef:Ging mij meer om dat zo traag want dat gaat hij namelijk niet
Ik weet dat hij nog meer sprong moet houden, had ik ook al vermeld
KarinvdM schreef:Kelly_Taco schreef:Ging mij meer om dat zo traag want dat gaat hij namelijk niet
Ik weet dat hij nog meer sprong moet houden, had ik ook al vermeld
Kelly, kijk nou een kritisch naar het eerste stukje film, hij is daar echt traag. Het moet met meer sprong, meer impuls en veel electrischer. Ik vind het heus knap wat je bereikt met je Fjorden, maar ik ga niet zeggen dat ik het zo goed vind omdat het een Fjord is (dat is ook niet de bedoeling lijkt me).