Licor (PRE hengst) in een moeilijke training

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

supertammy

Re: Licor (PRE hengst) in een moeilijke training

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-07 12:24

Ziet er netjes uit, ondanks de spanning. Ik vind het echt een supe rmooi paard om te zien! Haha!

Loolapelooza

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-07 12:55

Ziet er goed uit Lobke, en wat betreft je houding heb je helemaal gelijk. Het ziet er overigens helemaal niet slecht uit hoor, maar wat je zegt over dat hij functioneel moet blijven klopt. In de klassieke dressuur worden er zelf met gewichtshulpen gewerkt door bijvoorbeeld je gewicht iets voor de loodlijn te brengen om in te houden en iets achterover te hangen om aan te sporen. Mag natuurlijk maar heel miniem, maar het is eigenlijk verkeerd om te denken dat je ten allen tijde kaarsrecht moet zitten. Je zit op zich is ook een hulp.
Maar Licor loopt in ieder geval wel heerlijk, je ziet dat hij er nog wat moeite mee heeft soms maar als je deze reeks vergelijkt met pakweg een jaar geleden is het een enorme vooruitgang. Netjes! OK dan!

Bets

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-07 14:28

Hij doet echt zijn best maar heeft echt moeite mee alhoewel ik foto zag met lange lijnen dat hij het zeker wel kan, misschien moet je het even combineren, lange lijnen en onder de man. Dit heeft tijd nodig. Maar het blijft een plaatje

MarleenM

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-07 14:29

Idra schreef:
dushi88 schreef:
wat een super gaaf paard...
maar ik had een een opmerking je zegt dat het zadel niet goed past en te smal is aan de voorkant, doordat je een onderlegger onder je zadel hebt liggen voor de voorkant nog smaller waardoor hij dus nog meer klemt... (trouwens niet aanvallend bedoelt... Bloos )

Nee, die onderlegger is vanvoor niet gevuld, die dient eigenlijk om het zadel achteraan wat hoger te leggen Lachen

Dankjewel voor de fijne reacties.

Over mijn houding heb ik niet veel te melden, je zit moet vooral ook functioneel zijn Knipoog Zo zat ik vroeger altijd kaarsrecht in mijn zadel, ziet er mooi uit op foto, maar ik hield mijn rug te vast waardoor ik mijn paard belemmerde met mijn zit.

okee dan word het niet smaller... dan heb ik niks gezegt Haha!

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-07 19:27

Goh wat een foto's weer Lobke! Echt geweldig om te zien dat ie zo loopt te sjouwen! Wat een zweet komt daar bij kijken zeg haha Haha! Het schuim staat tussen zn billetjes! Wat issie breed aan het worden zeg! Bloos! Ik ben echt Licor fan Vork Ziet er wederom weer netjes uit, en blijf zo door gaan!

Idra

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-06-07 22:58

Hihi, ja Licor zweet altijd verschrikkelijk hard, hij is echt altijd nat na het rijden, ook als we een rustigere training hebben. Hij heeft een goed koelingsysteem zeg ik maar Knipoog

Iemand vroeg of we starten, ja dat doen we, we rijden L9 en zijn M3 startgerechtigd. L9 is ongeveer zoals de Z1 en M3 zoals Z2.

Cemlys

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-07 08:20

Aah licor nog een keertje. Hij is idd mooi breder geworden. Er zitten een paar mooie foto's tussen van de draf. En spanning die gaat wel weg. Zadel ligt achteraan idd een beetje te laag, wel irritant, heb het ook gehad. Hele verandering als je dan weer met een passend zadel kan rijden.

saartje39

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-07 09:36

In het echt zag het er nog beter uit dan op de foto's Lobke Haha!
Maar hij is echt veel sterker aan het worden en zijn draf gaat echt elke keer beter, dus die M3 gaat binnenkort ook helemaal lukken! Haha!

Bojangles

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-07 10:17

Wauw wat een gaaf dier!
Hij doet aardig zijn best het ziet er al goed uit Ja

Hanin

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-07 13:56

Wat een paard Vingers aflikken
Commentaar of tips heb ik niet voor je, je weet volgens goed waar je mee bezig bent.
Echt een heerlijk paard!

Jakary

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-07 15:52

Licor ziet er echt super uit Kwijl
Hij is echt veranderd (in positieve zin Haha! )
Veel succes in de M3 Lachen

Venna

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-07 12:42

Mooie foto s, lobke Knipoog Licor is wauwie Kwijl