[edit] Hé, jij was toch ook bij Horse&Co, bij de audities??? Zag ineens je naam, toen ik in je profiel keek en die herkende ik! Dan heb ik die gave pony dus gewoon in het echt gezien
Toen liep ie nog geen Z, of wel? Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toen liep ie nog geen Z, of wel?
prachtige pony, en echt super netjes
sjaantje schreef:Wat een supterstoere pony, die Soleil!!! En keek even in je profiel voor betere foto's van Armani, maar die is ook erg gaaf! Veel plezier ermee
[edit] Hé, jij was toch ook bij Horse&Co, bij de audities??? Zag ineens je naam, toen ik in je profiel keek en die herkende ik! Dan heb ik die gave pony dus gewoon in het echt gezienToen liep ie nog geen Z, of wel?
wij hebben samen de ereronde gereden
woehoe!
ik had gelezen dat het super ging met jou en je paardje

essiej_peace schreef:ziet er super netjes uit! wat een kracht vanuit het achterbeen bij de uitgestrekte draf zeg!(voorbeen ook hoor maar vaak zijn de meeste paarden/ponys wat slapper van achter)
klopt het dat EventZ-Armani te koop staat? heb hem namelijk op internet zien staan
ook een super mooi dier! jammer dat je daar geen rijfotos van hebt
Hij was eerst te koop nu niet meer 
MyWishMax schreef:Ziet er netjes uit hoor! Zou alleen iets minder terug gaan zitten in de uitgestrekte drafEn met appuyement iets meer mee draaien in de richting waar je heen gaat
Jammer dat je geen rijfoto's hebt nu van Armani
..ik trek haar niet in haar mond als je dat maar niet denkt want ik heb dus echt helemaal niets in mijn handen.
Hanmar schreef:Beide stoere pony's, maar vind Armani vooral toch echt een kwíjlpaardje! Vind de uitgestrekte draf van Soleil trouwens inderdaad erg mooie foto's...
armani is een macho maar soleil kan wel beter lopen
dankjewel
!
!Maaik schreef:Wat een prachtpony's! Die uitgestrekte draf is idd prachtig.
! ik ben er erg blij mee!
!
Vindt dat je trouwens netjes zit. Succes er nog mee!
!!
! Valentinow schreef:Waaaauuwww!
Wat blijven die beestjes toch heerlijk om naar te kijken!
Jammer dat er gaan rij foto's zijn van Armani!
Maar die met die van Soleil ban ik al supper blij!
Hoeveel heb je er nu om te rijden?
Whuaahah :p tsja
!Jiill_ schreef:MyWishMax schreef:Ziet er netjes uit hoor! Zou alleen iets minder terug gaan zitten in de uitgestrekte drafEn met appuyement iets meer mee draaien in de richting waar je heen gaat
Jammer dat je geen rijfoto's hebt nu van Armani
Ik ben het niet echt eens met je mening over dat ik minder naar achter moet zitten.. ik heb al een probleem aan mijn rug over dat ik dus te veel op mijn '' voorkant '' zit ik vind dit een goede houding en ik ben daar best strict in maargoed ieder zijn eigen mening..ik trek haar niet in haar mond als je dat maar niet denkt want ik heb dus echt helemaal niets in mijn handen.
Dankjewel voor je reactie![]()
![]()
DOegg
En dat je de neiging hebt om te veel naar voren te zitten is geen excuus om dan te veel naar achteren te gaan hangen 
Het is ook niet overdreven veel, maar het hoort niet zo
En zo'n uitgestrekte draf zit inderdaad beter als je iets naar achteren zit, maar nu is het net een tikkeltje teveel.. 
?
Het is alleen geen van beide goed. Je hoeft je neit aangevallen te voelen, ik geef alleen maar tips. Ik zeg ook dat het meevalt, alleen dat je een tikkeltje meer rechtop moet blijven.
MyWishMax schreef:Ja dat welHet is alleen geen van beide goed. Je hoeft je neit aangevallen te voelen, ik geef alleen maar tips. Ik zeg ook dat het meevalt, alleen dat je een tikkeltje meer rechtop moet blijven.
OemmiejO schreef:Wauw, wat een supermooie pony's heb je zeg! Het ziet er allemaal heel netjes uit.
Stond Armani laatst niet op sporthorses?
!
) kan ik nog wel even bij de pony's!
)