Kristal12 schreef:PollyAgain schreef:Dankje lieverd, ja echt .. ik vertouw der steeds meer, maar Polly blijft tóch op nummer 1 staan
Dat moet en zal altijd blijven. =)
Whahaha idd

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Kristal12 schreef:PollyAgain schreef:Dankje lieverd, ja echt .. ik vertouw der steeds meer, maar Polly blijft tóch op nummer 1 staan
Dat moet en zal altijd blijven. =)
PollyAgain schreef:Bedankt voor alle lieve, en leuke reacties! Ik ben bijna sprakeloos, echt waar.. ik had nooit gedacht dat ik zulke reacties zou krijgen.![]()
@ fleurke & Charly; Hier kunnen jullie haar volledige afstamming zien:![]()
http://i85.photobucket.com/albums/k58/xXPollyxxFlowerXx/afstammingwelsh002.jpg?t=1181487284
fleurke schreef:Ja, zelfde moederlijn!
Mloui schreef:Wat heb je een ontzettende leuke cob! Rijden ziet er ook heel netjes en ongedwongen uit, nog wat onbevestigd, maar dat komt allemaal wel. Volgens mij ben je er heel correct mee bezig! Ben je er vorig jaar niet toevallig mee op de internationale keuring in Waregem geweest? Super evenement! Wij zijn daar wel geweest met onze cob(foto's in profiel)! Veel succes nog met je leuke paardje!
RianneH schreef:Hey!
Ik zag Lucky Tender staan, dus daar moest ik even naar kijken
Maar wat leuk foto's van jullie te zien. Gaat echt heel erg goed zeg, je zit er veel zelfverzekerder op
Ik heb je ook al een hele tijd niet meer zien rijden, maar het gaat lekker. Lucky is goed gespierd hoor, en die beentjes, die gaat heftig heen en weer zeg. Wat is het ook een lekker ding![]()
Ben blij dat je je vertrouwen weer terug hebt na Magic, oef dat was een draak zeg...
Maar lucky is een leuk ding, en samen met Monique komen jullie vast wel ver.
Ga zo door en verder, gewoon lekker rijden
Tot snel en liefs, Rianne
Charly schreef:Heb de afstamming zitten kijken, en dat is echt geen verkeerde!
Super leuk beestje! Veel plezier ermee
rooslovertje schreef:Wauw Cynthia, wat een verandering!
Super!Het ziet er ook allemaal heel relaxt uit.
Lucky is echt
_Maud schreef:heyhey!
Ook jij hebt een geweldig paardje hoor!
Je hebt verschillende keren bij mij gereageerd dat je flanel zo leuk vond, maar deze is net zo mooi!
Jullie zijn echt vooruit gegaan zeg!
fiekhe schreef:Aah, wat een leuk paardje (achja, ben helemaal fan van welsh cobs)! Ziet er goed uit hoor, ben het met je eigen commentaar eens
. Van welk merk is je rijbroek? (het lijkt alsof ik dezelfde heb
)
Kim4Bibi schreef:Oeh daar is Lucky weer
Het is echt een knappe meid geworden hoor. Veel meer bespiering
Ik vind echt dat je goed met haar bezig bent, gewoon lekker rustig en veel plezier maken
laverite schreef:Wat zijn jullie een lieve combinatie! En wat is dat beestje opgeknapt, knap ding is het geworden! Het ziet er mooi ongedwongen en vriendelijk uit, probeer dat zo te houden want dat is echt super!
nog veel succes