Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Fijn dat hij nu in ieder geval een mens op zijn rug toelaat

haha leuk beestje hoor 
als je zo kijkt lijkt het eigenlijk eerder dat ie der zo afgleid

wat misschien blijft zitten is een halsterhofdstel waar je een bitje in kan klikken maar aangezien halsters ook niet goed blijven ztiiten zou ik het niet weten
aan zijn bakstukken zit toch het bit,dan zit dat kruislings onder zijn kaak,dus ook gekruist aan het bit???
,en dat is niet zo heel prettig op hem.. 
Ik vind hem zo onwijs stoer! En hij loop echt super, ben benieuwd als hij straks echt helemaal onder het zadel is over paar maanden. Echt super hoor! kimmie261 schreef:Barvrouwke ik zal eens zeggen dat ze het stukje achter zijn oren weg moeten scheren,verder hebben ze al het kopstuk ingevlochten,het probleem is meer,dat het via zijn kaken/wangen eraf gaat,die zijn bollig bij hem,dus nu maken ze de bakstukken heel strak met een touwtje aan die keelriem vast...dan gaat het hoofdstel er niet vanaf,maar ja,echt mooi ziet dat er niet uit..

kimmie261 schreef:wordt ingereden,en is erg bang,en wil dan nogal gaan rennen,zonder rem...,en dat is niet zo heel prettig op hem..
en ja,die manen zijn echt heel erg zonde...hij heeft toch al niet zo heel veel manen,niet echt een mooie dikke bos ofzo.