Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Ik vind het er netjes uitzien, af en toe lijkt je hand wat streng, maar dit durf ik niet met zekerheid te zeggen. Dus geen commentaar van mij, thumbs up!
_Nicky schreef:Ziet er goed uit Janise!
Heb je Noortje weleens wat hoger ingesteld, ik ben benieuwd hoe ze dan loopt?

Marcella schreef:_Nicky schreef:Ziet er goed uit Janise!
Heb je Noortje weleens wat hoger ingesteld, ik ben benieuwd hoe ze dan loopt?
Zou ik nog niet aan beginnen eerst zorgen dat die achterhand er nog beter bij loopt. En pas na de L2 hoef je hoger in te stellen. In de B word gewoon van je verlangt dat je gewoon een nette proef kan laten zien.
Maar ziet er heel netjes uit hoor. En zou toch eens een keertje kijken om desnoods een onderlinge wedstrijd te rijden. Kan je even kijken of jullie het allebei leuk vinden om te starten.
sannuhh schreef:Leuke foto's!! Ook leuke haf!!
Waar je op mag letten is dat je, je teugels wat korter neemt en je, je handen wat meer voor je uit doet.
Verder zie ik op een aantal foto's dat je teugels onder je pink door hebt lopen, deze moet natuurlijk tussen je ringvinger en pink doorlopen.![]()
Weet niet of je dit bewust doet....
Verder ziet het er leuk uit!

Unfaithful schreef:Ziet er heel goed uit! Setjes staan ook super. Kom je nog een keer langs op Groenraven?

Marcella schreef:Dan zou ik toch een keertje in het echt proberen. Denk dat het wel de moeite waard is en dat ze wel eens verder zou komen dan je denkt.

flamon schreef:mooi setje en je maakt je naam waar
ga zo door is het enige wat ik kan zeggen
xx flamon
iSaBeLL schreef:Marcella schreef:Dan zou ik toch een keertje in het echt proberen. Denk dat het wel de moeite waard is en dat ze wel eens verder zou komen dan je denkt.
Ja onderlingen wedstrijden heb ik al gedaan, ben ik dit zeisoen mee bezig. Maar op ander terein word ze zo heftig en kijkerig. en dat durg ik nog niet aan.Maar ik hoop volgend jaar voor het eggie te gaan!