en het doet helemaal goed om jou erop te zien! Gewoon zo doorgaan en dan zien wij die draf foto's wel verschijnen
met cap dan
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
en het doet helemaal goed om jou erop te zien! Gewoon zo doorgaan en dan zien wij die draf foto's wel verschijnen
met cap dan

griebels schreef:Liekie is ook ruim maar loopt gewoon meer door, meer snel, afijn je weet hoe die loopt
In stap is ze gewoon sloom, ook aan de longe.
En laten we hopen dat het pittige niet naar boven komt, want dat hoort niet bij een arabier
) zal dat gepaard moeten gaan met een tikje van de zweep achter de kuit... Als jij dat nou eens komt doen, zorg ik wel dat ze een paar dagen van te voren een x aantal kg zwarte haver heeft gekregen 
griebels schreef:Zeg Dirkje, ik zoek eigenlijk nog iemand die haar de volgende keer komt leren draven OHZ, volgens mijn instructrice (renske) zal dat gepaard moeten gaan met een tikje van de zweep achter de kuit... Als jij dat nou eens komt doen, zorg ik wel dat ze een paar dagen van te voren een x aantal kg zwarte haver heeft gekregen
Deal

doom schreef:Hoi Leuke arabier !!![]()
ben gek op die paarden![]()
Ik vind je alleen ja srry dat ik het zeg hoor te groot voor dit paardje ..!!
Ik vind het als je straks langer zit met dressuurbeugels echt te groot !
niet te zwaar alleen het zicht vind ik niet mooi sorry..
verder wel bloed mooie arabier

Amanda schreef:Hee, dat is toch Sabiha van Djanna??
Wat is ze gegroeid zeg! Laatste keer dat ik foto's van haar zag was ze een jaar oud ofzo
Ze is heel braaf zo te zien! Super!

Succes met inrijden! Als ze het karakter van haar mama heeft zal dat wel goed gaan !
griebels schreef:Amanda schreef:Hee, dat is toch Sabiha van Djanna??
Wat is ze gegroeid zeg! Laatste keer dat ik foto's van haar zag was ze een jaar oud ofzo
Ze is heel braaf zo te zien! Super!
Laatste foto's van haar op bokt waren toen ze 2 was, en 1m43 meette
Nu is ze 4 en meet ze 1m46 dus erg gegroeit is ze helaas niet

griebels schreef:Liekie is ook ruim maar loopt gewoon meer door, meer snel, afijn je weet hoe die loopt
In stap is ze gewoon sloom, ook aan de longe.
En laten we hopen dat het pittige niet naar boven komt, want dat hoort niet bij een arabier
doom schreef:Hoi Leuke arabier !!![]()
ben gek op die paarden![]()
Ik vind je alleen ja srry dat ik het zeg hoor te groot voor dit paardje ..!!
Ik vind het als je straks langer zit met dressuurbeugels echt te groot !
niet te zwaar alleen het zicht vind ik niet mooi sorry..
verder wel bloed mooie arabier
en mag half NL zn paard wel wegdoen voor een grotere