Let me know als het zover is!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Echt! Bedankt voor jullie berichtjes
SuperPepeijn schreef:Nathalie1981 schreef:Ik ben gék op stickertjes in mijn schriftEdit: gezien de tekst zou er zo een stickertje in je schrift kunnen bedenk ik me net
. Ik zou zelf je rug iets rechter en je handen iets hoger en wat minder breed willen zien, maar wellicht wil je lesgeefmens dat je ze wat breder zet?
), en het geeft echt een fijn beeld. Echt een leuk paard wat heerlijk loopt. Leuke combi jullie 2. Je zou echt moeten starten ja!
Mijn dag is goed!
Levy schreef:Potverdikke Maan! dacht ik dat jij alleen een beetje recreatief aan het butsen was, zit er gewoon talent verborgen daaronder!
Wat ontzettend leuke reacties, heel gaaf om te horen! Ik zal snel meer posten!
Levy schreef:Potverdikke Maan! dacht ik dat jij alleen een beetje recreatief aan het butsen was, zit er gewoon talent verborgen daaronder!

youngster schreef:Hey ukkie leef jij ook nogJullie zijn echt een leuke combi hoor! Je wordt nog een echte dressuurprikker
Bedankt! SuperPepeijn schreef:youngster schreef:Hey ukkie leef jij ook nogJullie zijn echt een leuke combi hoor! Je wordt nog een echte dressuurprikkerBedankt!

SuperPepeijn schreef:Bedankt, wat een complimenten!Mijn dag is goed!