Falco @ work

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Doppers

Re: Falco @ work

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-07 19:00

Halster lijkt me niet echt comfortabel zitten, het lijkt ook bijna in zijn oog te prikken. Het lijkt alsof je heel ver achter op je zadel zit (op de lepel), weet niet of dit zo is, want is lastig te zien. Verder ziet het er leuk uit, geniet maar van hem zolang hij er nog is!

kips

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-07 20:08

het halster is mooi voor de sier maar niet om dagelijks op te houden is echt vet gevaarlijk stel dat ie ergens blijft haken met 1 van de schakels.. ma verder ziet het er idd mooi uit.. en die laatste 2 maandjes kan je best op hem rijden Knipoog

jorretje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-07 20:12

halster is niet helelaaml handig! je moet de 2 zijstukken wat lager aan het neusgedeelte doen zegmaar.. nu zit t wel erg dicht bij t oog... en idd alleen voor de sier, nooit mee vastzetten of zonder toezicht mee laten staan!

Tommy_hvj

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-07 20:25

Ik vind je halster wel leuk bedacht Haha!
voor paar maandjes kan het denk ik nog wel, je rijd hem netjes Haha!
leuke pony verder Haha!

_Naomii_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-07 20:56

nou ze mag dan misschien wel wat aan de grote kant zijn
maar het lijkt mij dat ze te zwaar is die pony kan het nog makkelijk aan
en ja dat halster is tg leuk voor een keer ik snap niet dat er bokt altijd zo lekker veel gezeik over moet komen
ik heb ook een pluim voor me paard hoor in het roze wat op er hoofdstel kan dat heb ik ook wel is opgedaan voor de fun wat ze eerst dood eng vond maar later wel oke..

fiandor

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-06-07 10:52

hij heeft het halster ook maar 5 min. aan gehad. Voor de foto's. En het lijkt me ook logisch om hem daarna ook weer af te doen en niet alleen in de wei er mee laten te staan.

xxkmBly_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-07 12:00

k vind het een hele leuke pony en je rijd hem erg netjes en vriendelijk Lachen
veel plezier nog met hem die 2 maandjes!
en ik vind je halster erg leuk! Voor de foto kan dat best even vind ik, gaat ie niet dood van Knipoog

fiandor

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-06-07 13:32

xxkmBly_ schreef:
k vind het een hele leuke pony en je rijd hem erg netjes en vriendelijk Lachen
veel plezier nog met hem die 2 maandjes!
en ik vind je halster erg leuk! Voor de foto kan dat best even vind ik, gaat ie niet dood van Knipoog

dankje Haha!

polly2

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-07 13:46

berta_koe schreef:
Hmm. Ten eerste wil ik zeggen dat je een hele leuke pony rijd.
Ik vind je alleen wel echt te groot. Ik weet dat het rot is, maar misschien is het toch beter om er zolang mee te wandelen, spelen ect. Tot hij verkocht wordt bedoel ik dan. Ik weet dat het rot is, maar ik denk dat het beter is. Daarnaast zou ik dat halser maar heel goed opruimen en niet maar aan doen. Het is kei gevaarlijk. En daarnaast vind ik het ook echt afschuwelijk lelijk. Nagelbijten / Gniffelen Maar dat is mijn mening.

Dit is inderdaad rot... Maar dan heb ik het over je reactie...
Tja...de pony zou toch nog in tweeën kunnen breken, die laatste paar maanden...

Kom op zeg...waarom gaat zo veel mensen hier om met hun pony's/paarden, alsof ze van suiker zijn?

Ik zou zeggen: geniet nog lekker van je beestje. Als je goed kunt rijden, is lengte en gewicht veel minder bezwaarlijk dan veel mensen hier op bokt beweren.

Hoe zwaar denk je dat de ridders met hun harnassen vroeger waren als ze op een paard zaten? Natuurlijk waren dat andere paarden....en is dat wel het andere uiterste, want echt meebewegen konden die ridders door al dat metaal ook niet....maar wij slaan erg door vind ik. Ze zijn echt niet van suiker en als ze goed gereden worden, kan er veel meer dan je denkt.

En dat halster...leuk bedacht. Vroeger was het de normaalste zaak van de wereld bij trekpaarden om een kettinghalster om te hebben. Koeien hebben het soms nog steeds en ook mijn Nubische geiten hebben soms een ketting om de hals.
Wat...sterker nog...wij zelf soms ook...toch?
Het halster zit idd wel wat dicht bij het oog...maar het is maar voor de foto...dus ik denk dat je pony niet naar de psycholoog hoeft voor traumaverwerking om wat jij hem allemaal hebt aangedaan... Knipoog

Wat ik me wel afvraag...je twijfelde om je foto's op bokt te zetten... En...nu je de reacties leest...ben je blij dat je het wel hebt gedaan of heb je er spijt van?

Succes nog met je grappige pony.
Ik erger me echt aan het gezeur hierover dat ik topic na topic tegen kom.

Norway_girl

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-07 13:54

polly2 schreef:
berta_koe schreef:
Hmm. Ten eerste wil ik zeggen dat je een hele leuke pony rijd.
Ik vind je alleen wel echt te groot. Ik weet dat het rot is, maar misschien is het toch beter om er zolang mee te wandelen, spelen ect. Tot hij verkocht wordt bedoel ik dan. Ik weet dat het rot is, maar ik denk dat het beter is. Daarnaast zou ik dat halser maar heel goed opruimen en niet maar aan doen. Het is kei gevaarlijk. En daarnaast vind ik het ook echt afschuwelijk lelijk. Nagelbijten / Gniffelen Maar dat is mijn mening.

Dit is inderdaad rot... Maar dan heb ik het over je reactie...
Tja...de pony zou toch nog in tweeën kunnen breken, die laatste paar maanden...

Kom op zeg...waarom gaat zo veel mensen hier om met hun pony's/paarden, alsof ze van suiker zijn?

Ik zou zeggen: geniet nog lekker van je beestje. Als je goed kunt rijden, is lengte en gewicht veel minder bezwaarlijk dan veel mensen hier op bokt beweren.

Hoe zwaar denk je dat de ridders met hun harnassen vroeger waren als ze op een paard zaten? Natuurlijk waren dat andere paarden....en is dat wel het andere uiterste, want echt meebewegen konden die ridders door al dat metaal ook niet....maar wij slaan erg door vind ik. Ze zijn echt niet van suiker en als ze goed gereden worden, kan er veel meer dan je denkt.

En dat halster...leuk bedacht. Vroeger was het de normaalste zaak van de wereld bij trekpaarden om een kettinghalster om te hebben. Koeien hebben het soms nog steeds en ook mijn Nubische geiten hebben soms een ketting om de hals.
Wat...sterker nog...wij zelf soms ook...toch?
Het halster zit idd wel wat dicht bij het oog...maar het is maar voor de foto...dus ik denk dat je pony niet naar de psycholoog hoeft voor traumaverwerking om wat jij hem allemaal hebt aangedaan... Knipoog

Wat ik me wel afvraag...je twijfelde om je foto's op bokt te zetten... En...nu je de reacties leest...ben je blij dat je het wel hebt gedaan of heb je er spijt van?

Succes nog met je grappige pony.
Ik erger me echt aan het gezeur hierover dat ik topic na topic tegen kom.

Amen! Afgod

Je hebt een leuke pony onder je kont faiandor! Geniet er lekker van en je rijd hem erg netjes! Ik heb zelf ook een pony gereden voor deze verkocht werd, daar was ik ook te groot voor, maar voor die paar maandjes(check profiel), nee hoor meid trek je er niets van aan!

*edit* misschien kan je je handen wat hoger houden en wat meer meegeven, zodat hij niet gaat proppen, het kan een oorzaak zijn Knipoog

fiandor

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-06-07 14:33

ik heb er geen spijt van. Dat ik de te groot was wist ik zelf ook wel. Maar ik zelf vind het beter dat hij een paar maandjes word gereden door een iets grotere persoon dan dat niemand hem rijdt en dadelijk bij z'n nieuwe eigenaar (die nog niet kan rijden) zo fris is dat ze er niks mee kan doen.
En ik zal het eens gaan proberen om me handen hoger te houden.

polly2

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-07 14:45

fiandor schreef:
ik heb er geen spijt van. Dat ik de te groot was wist ik zelf ook wel. Maar ik zelf vind het beter dat hij een paar maandjes word gereden door een iets grotere persoon dan dat niemand hem rijdt en dadelijk bij z'n nieuwe eigenaar (die nog niet kan rijden) zo fris is dat ze er niks mee kan doen.
.

Dit ben ik helemaal met je eens!

fiandor

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-06-07 15:08

polly2 schreef:
fiandor schreef:
.

Dit ben ik helemaal met je eens!

Haha! Haha! Pling Cool

_sharona_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-07 15:11

eey ziet er goed uit hoor, zadel ligt idd ver naar voren maar zei je zelf al ! geniet ervan totdat de pony verkocht word! voor de foto is t halster leuk idd! maar denk niet echt fijn voor de pony Knipoog
x sharona

fiandor

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-06-07 15:14

_sharona_ schreef:
eey ziet er goed uit hoor, zadel ligt idd ver naar voren maar zei je zelf al ! geniet ervan totdat de pony verkocht word! voor de foto is t halster leuk idd! maar denk niet echt fijn voor de pony Knipoog
x sharona

zal zeker lukken Haha!

Nienke86

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-07 16:12

Heey!
Je bent te lang voor het plaatje ja.
Maar in de weg zitten doe je hem niet hoor zo goed ik op de foto's kan zien.
Vind het een kei leuke pony, en veel plezier nog de 2 maanden die je hem nog rijd Haha!

Valeriej

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-07 16:50

Geniet nog van de laatste tijden met hem ..
Het is een zeer mooie pony!
(pas inderdaad een beetje op met dat halster, het komt vrij dicht bij het oog)

fiandor

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-06-07 16:59

mooie pony he:P
Ja ik zie nu ook op de foto's dat het halster een beetje is verschoven.

pinuts

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-07 17:53

oh damn zeg asljeblieft niets meer over het halster, het was maar voor een x.. iedereen doet alsof zijn hoofd eraf valt ben t helemaal met polly eens ! sommige mensen doen meteen alsof t paard eraan doodgaat. en ja t zou misschien een beetje gevaarlijk zijn als je het halster dag en nacht om zou laten, maar dat is dus NIET het geval..en lekker blijven rijden. mensen hier weten volgens mij niet hoe sterk een paard is;)

Abracadabra9

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-07 18:00

Mooie pony, je rijd 'm netjes, zadel ligt iets te ver naar voren? Halster vind ik ook gevaarlijk, maar boeiend, het is voor een Foto, niet voor op stal etc, probeer iets meer je handen rechtop te houden, maar 't kan ook zijn dat ik te snel gekeken heb Knipoog

fiandor

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-06-07 12:48

Amburtjoz schreef:
Mooie pony, je rijd 'm netjes, zadel ligt iets te ver naar voren? Halster vind ik ook gevaarlijk, maar boeiend, het is voor een Foto, niet voor op stal etc, probeer iets meer je handen rechtop te houden, maar 't kan ook zijn dat ik te snel gekeken heb Knipoog

ik probeer er ook op te letten (m'n handen)

Shylah

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-07 12:50

Ah wat een peopie!! Zo'n typisch Welsh hoofdje!! Zo schattig!

Ik vind dat je netjes rijd! Haha!

Jammer dat hij wordt verkocht! Hij lijkt me heel lief en vriendelijk! Lachen

ontherun

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-07 13:11

Ik zou zeggen geniet er nog van, die 2 maandjes Knipoog Die tijd kun je er nog best op rijden hoor, ze zijn niet van suiker Clown . Vind het er wel leuk uitzien Lachen