Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

xxkmBly_ schreef:k vind het een hele leuke pony en je rijd hem erg netjes en vriendelijk
veel plezier nog met hem die 2 maandjes!
en ik vind je halster erg leuk! Voor de foto kan dat best even vind ik, gaat ie niet dood van
berta_koe schreef:Hmm. Ten eerste wil ik zeggen dat je een hele leuke pony rijd.
Ik vind je alleen wel echt te groot. Ik weet dat het rot is, maar misschien is het toch beter om er zolang mee te wandelen, spelen ect. Tot hij verkocht wordt bedoel ik dan. Ik weet dat het rot is, maar ik denk dat het beter is. Daarnaast zou ik dat halser maar heel goed opruimen en niet maar aan doen. Het is kei gevaarlijk. En daarnaast vind ik het ook echt afschuwelijk lelijk.Maar dat is mijn mening.
polly2 schreef:berta_koe schreef:Hmm. Ten eerste wil ik zeggen dat je een hele leuke pony rijd.
Ik vind je alleen wel echt te groot. Ik weet dat het rot is, maar misschien is het toch beter om er zolang mee te wandelen, spelen ect. Tot hij verkocht wordt bedoel ik dan. Ik weet dat het rot is, maar ik denk dat het beter is. Daarnaast zou ik dat halser maar heel goed opruimen en niet maar aan doen. Het is kei gevaarlijk. En daarnaast vind ik het ook echt afschuwelijk lelijk.Maar dat is mijn mening.
Dit is inderdaad rot... Maar dan heb ik het over je reactie...
Tja...de pony zou toch nog in tweeën kunnen breken, die laatste paar maanden...
Kom op zeg...waarom gaat zo veel mensen hier om met hun pony's/paarden, alsof ze van suiker zijn?
Ik zou zeggen: geniet nog lekker van je beestje. Als je goed kunt rijden, is lengte en gewicht veel minder bezwaarlijk dan veel mensen hier op bokt beweren.
Hoe zwaar denk je dat de ridders met hun harnassen vroeger waren als ze op een paard zaten? Natuurlijk waren dat andere paarden....en is dat wel het andere uiterste, want echt meebewegen konden die ridders door al dat metaal ook niet....maar wij slaan erg door vind ik. Ze zijn echt niet van suiker en als ze goed gereden worden, kan er veel meer dan je denkt.
En dat halster...leuk bedacht. Vroeger was het de normaalste zaak van de wereld bij trekpaarden om een kettinghalster om te hebben. Koeien hebben het soms nog steeds en ook mijn Nubische geiten hebben soms een ketting om de hals.
Wat...sterker nog...wij zelf soms ook...toch?
Het halster zit idd wel wat dicht bij het oog...maar het is maar voor de foto...dus ik denk dat je pony niet naar de psycholoog hoeft voor traumaverwerking om wat jij hem allemaal hebt aangedaan...![]()
Wat ik me wel afvraag...je twijfelde om je foto's op bokt te zetten... En...nu je de reacties leest...ben je blij dat je het wel hebt gedaan of heb je er spijt van?
Succes nog met je grappige pony.
Ik erger me echt aan het gezeur hierover dat ik topic na topic tegen kom.
fiandor schreef:ik heb er geen spijt van. Dat ik de te groot was wist ik zelf ook wel. Maar ik zelf vind het beter dat hij een paar maandjes word gereden door een iets grotere persoon dan dat niemand hem rijdt en dadelijk bij z'n nieuwe eigenaar (die nog niet kan rijden) zo fris is dat ze er niks mee kan doen.
.
polly2 schreef:fiandor schreef:ik heb er geen spijt van. Dat ik de te groot was wist ik zelf ook wel. Maar ik zelf vind het beter dat hij een paar maandjes word gereden door een iets grotere persoon dan dat niemand hem rijdt en dadelijk bij z'n nieuwe eigenaar (die nog niet kan rijden) zo fris is dat ze er niks mee kan doen.
.
Dit ben ik helemaal met je eens!

_sharona_ schreef:eey ziet er goed uit hoor, zadel ligt idd ver naar voren maar zei je zelf al ! geniet ervan totdat de pony verkocht word! voor de foto is t halster leuk idd! maar denk niet echt fijn voor de pony
x sharona
Amburtjoz schreef:Mooie pony, je rijd 'm netjes, zadel ligt iets te ver naar voren? Halster vind ik ook gevaarlijk, maar boeiend, het is voor een Foto, niet voor op stal etc, probeer iets meer je handen rechtop te houden, maar 't kan ook zijn dat ik te snel gekeken heb

Die tijd kun je er nog best op rijden hoor, ze zijn niet van suiker
. Vind het er wel leuk uitzien