Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
) ook op een manege gereden en daar mee gedaan met de onderlinge wedstrijden. Om op zo een dag met de hele manege tegen elkaar te rijden is gewoon erg leuk. Natuurlijk zijn er ook verschillende niveaus op zo een dag, anders zou het niet helemaal eerlijk zijn.
Je snapt het helemaal
Je verwoordt het alleen iets beter dan ik 

Jaa ik was zelf natuurlijk ook beetje zenuwachtig
En ik ga weer hard oefenen als ik op m ingedeeld wordt
wat een leuk paardje he! hij loopt idd. niet nagevelijk en zelf bij een onderlingen wordt er bij L2 niveau vaak wel op gelet... dit is dus nog een punt om op te oefenen. Ik weet zelf hoe lastig het is om een paard dat compleet vast zit en met een korte tijd van los rijden een beetje normaal de ring door te krijgen dus goed gedaan !!
Ho eheb je het topic gevonden joh
haha
Maar hij liep opzich wel ontspannen, want normaal gaat altijd lekker wolkjes kijken
Dus het ging de goeie kant op, maar net niet goed genoeg dat ie helemaal mooi liep 
) paarden en pony's niet aan de teugel lopen, simpelweg omdat de ruiters het niet doorhebben in zo'n korte tijd, letten ze daar bij onderlinge niet op

_Lot_ schreef:Het ziet er netjes uit, maar ben het er niet mee eens dat je het niet aan de teugel lopen afrekend op het feit dat het een manege paard is. Ook een manege paard kan prima lopen wanneer hij goed gereden word. De ruiter rijdt het paard, je lift niet mee!

Hoop ik ook
malouuu schreef:_Lot_ schreef:Het ziet er netjes uit, maar ben het er niet mee eens dat je het niet aan de teugel lopen afrekend op het feit dat het een manege paard is. Ook een manege paard kan prima lopen wanneer hij goed gereden word. De ruiter rijdt het paard, je lift niet mee!
tuurlijk, maar mensen rijden zo verschillend dat je vaak veel tijd nodig hebt om die pony naar je hand te zetten.
beetje makkelijk gezegt vind ik hoor, want als je ook zelf op manege paarden hebt gereden weet je vast wel waar je over praat!
. Daarom kan ik juist vertellen dat het meestal toch echt aan de ruiter ligt, aangezien bij de ene ruiter het paard de sterren van de hemel kan rijden en bij de andere gewoon een echte luilak is. Ik geef toch verder geen verkeerd commentaar?
Meestal(niet om op te scheppen
) ben ik degene waarbij target de sterren van de hemel loopt... Zoals mevrouw die voor mij op target dr proefje deed daar sjokte die een beetje bij en hoeken afsnijden enzo... bij mij was ie lekker actief, aan het been en netjes hoeken door enzo... 

Daar staat dat het niet mijn pony is maar een manegepony
En dat ik er dus ook niet over mag beslissen of ik wel of niet een martingaal doe
En aangezien ik alleen op de manege wedstrijden rij, telt mijn wp voor de club zeker wel mee
Amethyst_ schreef:Ja eentje meer... En die mevrouw zet hem nooit echt aan het werk... En zoals ik al vaker gezegd heb kan ik hem in de les zeker wel rond rijden, maar daar is de tijd ook niet helemaal voor op een wedstrijd
shron_silver; Als je nou eerst eens even de tekst boven de foto's leestDaar staat dat het niet mijn pony is maar een manegepony
En dat ik er dus ook niet over mag beslissen of ik wel of niet een martingaal doe
En aangezien ik alleen op de manege wedstrijden rij, telt mijn wp voor de club zeker wel mee
Maarja, goed bedoeld misschien

. Uiteraard zit er wat meer uitdaging aan, omdat het een manegepony is. Verder tellen winstpuntjes niet officieel mee bij onderlinge wedstrijden (wel leuk als je er toch 1 te pakken hebt uiteraard
). In iedergeval, toch heel veel plezier met jullie toekomstige onderlinge wedstrijdjes

Als je maar fun hebt
Daar draait het om
... Het is geen kritiek hoor. Ik weet dat het best lastig kan zijn, want ik heb tenslotte jarenlang op manege-ponies en paarden gereden
. Succes! Amethyst_ schreef:je schreef het alsof het mijn eigen pony is? En opzich is jouw 'advies' al zown 10 keer gegevenMaarja, goed bedoeld misschien
en ik heb hier volgends mij nog nergends zien staan, dat witte handschoentjes er netter uit ziet