Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
_Lot_ schreef:Het ziet er netjes uit, maar ben het er niet mee eens dat je het niet aan de teugel lopen afrekend op het feit dat het een manege paard is. Ook een manege paard kan prima lopen wanneer hij goed gereden word. De ruiter rijdt het paard, je lift niet mee!
malouuu schreef:_Lot_ schreef:Het ziet er netjes uit, maar ben het er niet mee eens dat je het niet aan de teugel lopen afrekend op het feit dat het een manege paard is. Ook een manege paard kan prima lopen wanneer hij goed gereden word. De ruiter rijdt het paard, je lift niet mee!
tuurlijk, maar mensen rijden zo verschillend dat je vaak veel tijd nodig hebt om die pony naar je hand te zetten.
beetje makkelijk gezegt vind ik hoor, want als je ook zelf op manege paarden hebt gereden weet je vast wel waar je over praat!
Amethyst_ schreef:Ja eentje meer... En die mevrouw zet hem nooit echt aan het werk... En zoals ik al vaker gezegd heb kan ik hem in de les zeker wel rond rijden, maar daar is de tijd ook niet helemaal voor op een wedstrijd
shron_silver; Als je nou eerst eens even de tekst boven de foto's leestDaar staat dat het niet mijn pony is maar een manegepony
En dat ik er dus ook niet over mag beslissen of ik wel of niet een martingaal doe
En aangezien ik alleen op de manege wedstrijden rij, telt mijn wp voor de club zeker wel mee
Amethyst_ schreef:je schreef het alsof het mijn eigen pony is? En opzich is jouw 'advies' al zown 10 keer gegevenMaarja, goed bedoeld misschien