Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

GinnyBanshee schreef:Bedankt
dat was Miss sundance
ik ben virginia.
! Gave fotos weer haha !dessie schreef:Volgens mij heb ik samen met jou vriend de tijd bijgehouden zaterdag toen je op miss virginea (schrijf ik het goed?) reed, was dat niet bij jou dat we na de kaas-tulpen hindernis gingen tellen hoelang je nog had?
! Haha dan heb ik jou ook gezien, ik reed voor Ginny
! GinnyBanshee schreef:ja dat klopt!en ja dat steigeren gebruikt ze altijd tegen me! ik heb het ook niet aangeleerd hoor, heeft ze zelf uitgevonden, het is geen makkelijke pony. maar toen ze het toch al wist ging ik een commando bij zeggen dus dan mag ze het soms wel en dat vind ze geweldig
Snap eerlijk gezegd niet dat je dat pikt. 
?
ja Banshee vind het leuk om verschillende dingen te doen en niet alleen dressuur (heb ik vorige jaar uitgevonden toen ze in eens niet meer wou lopen in een proef) GinnyBanshee schreef:bedanktja Banshee vind het leuk om verschillende dingen te doen en niet alleen dressuur (heb ik vorige jaar uitgevonden toen ze in eens niet meer wou lopen in een proef)

voor de paard heb ik een BR springsingel volgens mij, die was best wel duur, en die van Banshee heb ik op marktplaats gevonden, geen merk volgens mij was die maar 40incl verzendkosten. succes! 
kan goed springen