Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Born2BCrazy schreef:Immers, er zijn zoveel 'slechte bijrijders'..heb je een goede..moet die betalen..
ik zou mezelf in de handjes knijpen en de bijrijder niet laten betalen. Ze bewijst immers jou een dienst!
DeniseES schreef:Natuurlijk zijn er mensen die dat niet doen, maar jij beslist zelf wie er op je paard rijd, en het lijkt me handig als je van tevoren vraagt hoe ze is, je kijkt hoe ze rijdt en wat afspraken maakt.
( ik moet toegeven dat ik daar nogal voorzichtig in ben )
Born2BCrazy schreef:Immers, er zijn zoveel 'slechte bijrijders'..heb je een goede..moet die betalen..
ik zou mezelf in de handjes knijpen en de bijrijder niet laten betalen. Ze bewijst immers jou een dienst!

)
Ik snap niet dat mensen, als ze eenmaal iets gewent zijn, het niet meer kunnen waarderen... (de bijrijders dan bedoel ik). Ik snap ook heel goed dat als je een paard inrijdt, je dat alleen (met 1 ruiter) wilt doen, dat is ook het beste voor het paard!

Pescootje schreef:hééj liesbeth,
Ergens vind ik het erg kwetsend dat ik via bokt hoef te lezen dat ik geen goede bijruiter was
Naar mijn ervaring ben ik elke keer op de afgesproken dag geweest.
Wat de peesbeschermers betreft dat kan eventueel kloppen dat ik ze gebruikt heb maar dan was dit niet met mijn medeweten dat ze nieuw waren. Het spijt me dan ook dat ik ze gebruikt heb. Maar waarom heb je hier nooit iets van gezegd? Ergens vind ik het ook spijtig dat ik nu hoor dat er op mij niet te rekenen valt terwijl ik duidelijk gemaild heb dat ik niet meer mag rijden i.v.m met mijn rug op dokters aanraden.
met veel groeten,
Sara