Tico Fjord @ Springwork

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Lenja

Re: Tico Fjord @ Springwork

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-07 16:03

x_tico schreef:
Lenja schreef:
Hee Knipoog
Gewoon oefenen.. en natuurlijk eerder in draf gaan.
Al vindt ik wel, dat je echt 10x zit aan te drijven om hem in draf te krijgen.. daar moet je pony gewoon op te reageren, als mijn pony dat al niet goed kon zou ik niet gaan springen, zoals je al zag; je ging te langzaam en je pony ging er dus voorbij.

Veel succes Knipoog

ik drijf hem zowiso altijd aan, hij reageert er goed op, maar ik drijf aan omdat ik mijn benen niet goed stil hou

Ik ging snel genoeg voor mijn pony, als ik er op af race, kan die nog bedenken om weg te komen als ik er later op af draaf heeft ie niks meer te bedenken Knipoog

verder bedankt. Ja

Oke, probeer dan idd beter je benen stil te houden als hij wel gewoon in draf zit.. Anders vind ik het niet echt een goed beeld geven Knipoog

Dess

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-07 18:24

x_tico schreef:
Dess schreef:
Eerste filmpje ziet er goed uit, maar ik zou als ik jou was meteen na de weigering weer over de hindernis proberen te gaan, anders blijft hij weigeren en denkt hij dat hij dat altijd mag doen. Zo doe ik het tenminste, na een weigering meteen weer er over heen.

Verder leuk paardje.

Xx DeSs

deed ik ook alleen lotte die aant filmen was, stopte perongelijk ofzo, dus die daarna die sprong, is er gelijk naa Knipoog

haha oke

x_tico

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-06-07 16:27

Dess schreef:
haha oke

Knipoog!