Arabische Hengst DubaiDream

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Glover

Re: Arabische Hengst DubaiDream

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-07 19:17

Zo wat een prachtig paard zeg Kwijl hoe oud is die?
xxx Mii

DubaiDream

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-06-07 19:19

De foto's waarvan ik ineens een andere kaaklijn had zijn van een weekje terug, die waarbij van vorig jaar staat zijn van vorig jaar Lachen

Ik begrijp het ook wel, heb al meer mensen gehad die dat zeiden, en het klinkt ook zo, maar ja...als je het dan wel echt hebt is het frustrerent dat jemensen moet overtuigen Lachen

Om het misschien niet penny te maken: ik heb geen kudde shetjes, en ik heb hem niet zelf ingereden. We hebben de buurman gevraagd, die rijdt vaker met probleempaarden, en we wiste niet of hij al eerder een zadel op had gehad. Hij heeft de eerste stappen gedaan, waarbij ik erbij was, maar nooit alleen (zou ook enorm lomp zijn)

DubaiDream

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-06-07 19:20

en de dierenarts zegt tussen de 7 en 8 jaar, we hebben hem nu 3 jaar Lachen

marillion

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-07 19:21

Haha,, naja het was niet aanvallend ofso bedoel Tong uitsteken lol... naja in iedergeval als het echt is, knap dat jje het zo voor elkaar gekregen hebt.
En verder btw een mooi paardje van gemaakt hebt.

DubaiDream

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-06-07 19:22

Dank je, maar dat was ik niet alleen he, heb er een horde mensen bij staan, en buitenrijden doe ik ook alleen als er meer mensen bij zijn, maar in de bak gaan we al goed vooruit vind ik

XxSultanxX

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-07 19:23

DubaiDream schreef:
De foto's waarvan ik ineens een andere kaaklijn had zijn van een weekje terug, die waarbij van vorig jaar staat zijn van vorig jaar Lachen
Ik begrijp het ook wel, heb al meer mensen gehad die dat zeiden, en het klinkt ook zo, maar ja...als je het dan wel echt hebt is het frustrerent dat jemensen moet overtuigen Lachen

Om het misschien niet penny te maken: ik heb geen kudde shetjes, en ik heb hem niet zelf ingereden. We hebben de buurman gevraagd, die rijdt vaker met probleempaarden, en we wiste niet of hij al eerder een zadel op had gehad. Hij heeft de eerste stappen gedaan, waarbij ik erbij was, maar nooit alleen (zou ook enorm lomp zijn)

je hoeft je niet te verdedigen hoor Knipoog als ze niet willen geloven is dat peg voor hun Lachen

aan de rest die twijvelen , je kan tog zo zien dat dat hetzelfde meisje is ? kijk naar de springhouding die is precies hetzelfde Knipoog zou een beetje toevallig zijn dat die andere dan toevallig dezelfde springhouding heeft als haar.

Tieneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-07 19:24