Steffie89 schreef:Ziet er netjes uit, top dat je het ook durft!Zien we je voortaan vaker in asten? Even heel offtopic maar steffie ik was net in je profiel aan het kijken en zag dat jij ook op de rooi pannen zit in eindhoven zit
Haahahah dan heb ik jou misschien wel gezien! Mijn pony staat in Asten op pension stal (Manege Heijligers) , in die bak spring ik ook erg graag!
Yeeeh Scummie!!!! Wat goed van je! Zie je wel dat jij dat gewoon makkelijk kan!Knap hoor, dat je de "sprong" hebt durven wagen....
Tnx voor de lieve reacties. Over 2 weken 'moet' ik weer. Die had ik als reserver opgegeven voor als het deze keer niet zou lukken.
He Scum, wat leuk om jou ook eens op HAW tegen te komen. Het ziet er goed uit, je vliegt bijna over die hindernissen!Ik doe 't je zeker niet na
Scum, super van je eerste springparcours!Het ziet er goed uit, lekker ontspannen Nu je je winstpunt hebt met springen kun je ook wel gaan crossen
Haha, ik snap de hints over het crossen wel.Maar Online is al gereserveerd voor een aantal L crossen en zijn M debuut in Ysselsteyn . Hij is erg populair geloof ik