het zag er wel netjes uit ondanks dat het niet echt goed ging
en de dressuur ringen waren ook echt vreselijk, gelukkig de springring niet
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Mietje schreef:Thanks allemaal!!![]()
Erg leuk, zulke positieve berichtjes, ondanks dat het wat minder ging!
Lau; Zo'n klein dingetje met toch zo'n impact..
Zo veel mensen verbloemen hun slechte rijkunsten ermee.. Paard doet z'n mond open, nou, bind dan maar dicht met een sperriem, hup, aansnoeren, niemand die er wat van ziet! Vandaar dat de mijne er uit principe ook maar gewoon af is.
Zag er leuk uit 
Misschien wel net als bij mij helemaal niks!
Ook al had ik zelf het idee van niet
Needje schreef:Verbloemen of niet, een sperriem is verplicht als je een gecombineerde neusriem hebt. Dus of je haalt t lusje er af, of je doet een sperriem om. En een sperriem hoeft niet strak te zitten.

.
)
en nu heb ik je alweer niet gezien
Ik was er sóchtends wel om voor te lezen, en ben als ik dit zo zie erg blij geweest dat ik daar niet hoefde te rijden
rijdt Sier thuis ook altijd zonder, en prop m dus met de wedstrijd eraan, maar zit dan dus superlos, bij Rems idem
Mietje schreef:Thanks allemaal!!![]()
Erg leuk, zulke positieve berichtjes, ondanks dat het wat minder ging!
Lau; Zo'n klein dingetje met toch zo'n impact..
Zo veel mensen verbloemen hun slechte rijkunsten ermee.. Paard doet z'n mond open, nou, bind dan maar dicht met een sperriem, hup, aansnoeren, niemand die er wat van ziet! Vandaar dat de mijne er uit principe ook maar gewoon af is.
Needje schreef:Verbloemen of niet, een sperriem is verplicht als je een gecombineerde neusriem hebt. Dus of je haalt t lusje er af, of je doet een sperriem om. En een sperriem hoeft niet strak te zitten.

Ik had al naar je gezocht op de startlijst! Maar weer inderdaad maar blij dat je hier niet gestart bent.. Wat een bagger zeg!
De galop vind ie af en toe wat moeilijk inderdaad, en zéker op zo'n zwaar baggerveld
Maar we oefenen lekker door! 

. 
Die lage punten vind ik eigenlijk nogal raar, want het ziet er heel netjes uit. Mietje schreef:Oversized: Ik denk dat ik dan volgende keer toch vantevoren even een gaatje bij maak in de sperriem. Losse onderdelen voor een bruin hoofdstel vinden (die ook nog betaalbaar zijn) is best lastig, en om nou een heel nieuw hoofdstel te kopen voor die paar wedstrijdjes in het jaar die ik rijd is ook zo wat.De galop vind ie af en toe wat moeilijk inderdaad, en zéker op zo'n zwaar baggerveld
Maar we oefenen lekker door!
Komt vast wel goed met die galop!! En ehhhhh je weet in ieder geval dat hij de contragalop kan