Tarja Z fjord en een aantal wedstrijdfoto's!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Oretha

Re: Tarja Z fjord en een aantal wedstrijdfoto's!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-06-07 22:04

Mexxuna schreef:
Wat een dier hé!!
Echt de tofste, coolste, mooiste fjord die ik ooit op mijn netvlies gehad heb!!!! Haha! Haha!

Dank je voor het compliment!

Oretha

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-06-07 12:58

viv77 schreef:
En daar is ze weer!!!!heerlijk om weer naar tarja te kijken..chantal echt weer super mooi gereden..enne, deze combie is echt het allerbeste.

haha okej...de meeste vinden me op Tarja mooier dan op Ibouche. Komt ook dat Ibouche eigenlijk té groot voor mij is, maar het is ook een kwestie van wennen. Voglend jaar rijd ik een fries erbij, die is ook niet zo groot, dus dat staat waarschijnlijk ook iets netter.
Andere vinden het juist wel grappig een klein meisje op een groot paard Vork Het is maar wat je leuk vind Tong uitsteken

fliam

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-07 13:30

Gave foto's hoor!

viv77

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-07 13:31

Dat kleinen meisje op een groot paard komt me bekend voor..ach je krijgt ze allebei bij elkaar en dat is wat geldt, groot of klein.

Cil

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-07 13:42

Super combi, ben wel een beetje jaloers op jullie hoor, zie het mijn fjord allemaal nog niet voor elkaar krijgen.. Bloos
Keep up the good worK! Haha!

marieke67

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-07 21:55

Ha Chantal!
Ja helemaal mee eens. Groot of klein wat maakt het uit: als je paard maar goed loopt toch? Kijk ik zie persoonlijk natuurlijk ook liever een fjord maar die fries ziet er ook niet verkeerd uit.. Knipoog Ben benieuwd hoe ver je daarmee gaat komen! Lukt het allemaal met de voorbereidingen voor de zeeuwse dag trouwens? Leuk om je dan eens echt weer te zien rijden Go jij! Go jij!