Eventingpaard Ibouche@ dressuurproef met mij M1

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Zesiram

Re: Eventingpaard Ibouche@ dressuurproef met mij M1

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-07 13:54

Haha, zo ken ik hem weer Haha!

Venetia

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-07 13:54

Super dat je deze topper mag starten! Echt een pluim voor je instructrice dat ze ondanks dat ze in het A-kader zit jou de kans wil geven te leren.

Wat ik me wel afvraag, moest jij niet gelijk Z met hem starten, omdat je met je fjord Z rijdt en het paard Z2 loopt? Hoogst gemeenschappelijke klasse?

Oretha

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-06-07 13:57

Venetia schreef:
Super dat je deze topper mag starten! Echt een pluim voor je instructrice dat ze ondanks dat ze in het A-kader zit jou de kans wil geven te leren.

Wat ik me wel afvraag, moest jij niet gelijk Z met hem starten, omdat je met je fjord Z rijdt en het paard Z2 loopt? Hoogst gemeenschappelijke klasse?

Ja ik vind het ook erg gaaf dat ik deze kans heb gekregen!! Ik leer onwijs veel van hem!!

Toen ik Ibouche ging starten, reed ik met Tarja nog maar M1, dus toen mocht ik met Ibouche L2 starten. Vandaar dat we nu M1 zijn. Ik kan hem maar af en toe starten, omdat mijn instructrice hem heeeel veel nodig heeft voor de cross natuurlijk.

_Vanisha_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-07 19:46

leuke foto's chantal en wat lijk je klein op ibouche Haha!