Boy @ dressuur in Anky Graphite <3

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Boy @ dressuur in Anky Graphite <3

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-07 16:41

Jessica15 schreef:
mooi hoor mooi paard heb je ! welk hoofdstel heb jij?:P ik ben er helemaal verliefd op is dat met een beetje v frontriem? mooi setje ook staat goed

Van Chamberlaine, en de frontriem is van Kieffer, uit de Katharina collectie Knipoog
Is idd een subtiel v-tje erin Knipoog!
sidneylover schreef:
Ziet er al best goed uit. Je polsen en handen mag je inderdaad recht op houden, maar dat gaf je zelf al aan. Vind je het trouwens niet fijner om handschoentjes te dragen ? Het dekjes staat ook heel mooi.

Mijn teugels zijn gewoon van glad leer & hij trekt niet ofzo dus ik heb geen handschoentjes nodig Knipoog!

@eef: paardrijden is ook leuk, maar dit is niet helemaal mijn ding Huilen van het lachen al ging t wel echt lekker.. Enneh, you're welcome *LOL* !!

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-07 19:25

Het ziet er helemaal niet verkeerd uit hoor Laura! Je weet je verbeterpunten en zolang je daar aan werkt komt het vast allemaal goed!
Keep up the good work Ach gut

Judie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-07 21:08

Netjes hoor Ja
Dat setje staat echt leuk!
Veel succes op je nieuwe stal Lachen

debje18

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-07 21:14

Ziet er netjes uit, mooi paardje Tong uitsteken . Mag ik vragen wat voor zadel je op hebt liggen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-07 20:49

Er ligt een Kentaur Medea II op! 17,5 inch Lachen