Tenuta (v. Obelisk) @ kringwedstrijd Vianen (spr)

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

SplashIsLief

Re: Tenuta (v. Obelisk) @ kringwedstrijd Vianen (spr)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-06-07 09:24

Liek, mijn benen komt door de martel les van Milton. Mijn beugels moesten korter, had met de wedstrijd gewoon last van mijn enkels, is niet echt fijn met leren laarzen. *LOL*

Nerootje, ik vond het erg leuk dat je even 'langs kwam rijden'! En bedankt voor het compliment! Het voelt fijn dat het er ook goed uit ziet en niet alleen goed voelt!

Narya, zondag mag ik onderling weer voor het clubkampioenschap. En de 16de weer landelijk! Eerst weer een rondje oefen, dan een rondje B!

Suz ik kan ook niet wachten op zaterdag Go jij! Go jij!

PriscaZ, ja ik denk dat we op de goede weg zitten, eindelijk! Het is nog allemaal afwachten, maar zoals het er nu naar uit ziet zitten we goed!

Liz, dat is ze ook, ze wordt natuurlijk ook goed getraind Nors opkijken Tong uitsteken

mesastamp

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-07 09:26

ziet heel heel goed uit anouk... be proud.... op nuutjeen op jezelf... echt benblij voor je! splash komt niet terug maar weet zeker dat ze er ook was op concour om jou te helpen!

Miranda40

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-07 09:56

Nuut en Nouk are back!!!! Goed gedaan Nouk!!! En wedden dat Splash mee heeft gekeken over je schouder Knipoog

SplashIsLief

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-06-07 10:00

Ik vind het mooi dat jullie dat uitgerekend vandaag zeggen... 3 maanden nadat ik afscheid heb genomen van mijn meissie. Zit op dit moment in tranen omdat ik me weer even realiseer hoe erg ik mijn meissie mis, maar hoe vaak ze bij me is..

orrieborrie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-07 10:03

Ziet er goed uit hoor!! Heb nog even bij je gekeken tijdens het springen.
Mijn paardje staat ook op de foto!! (eerste)

Charmaine

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-07 20:21

Nouk, zag er prima uit hoor! Eerste parcours nog een beetje onwennig en het tweede parcours echt veeeel beter qua afstanden. Je zat er beter bij en kon haar ook beter plaatsen. Super gedaan!!

( jammer vd balkjes, die vergeten we maar snel Knipoog )