Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Maar ik ben helemaal verliefd 

Tarah5 schreef:Ziet er best fijn uit, komt goed
Kan me fotoºs herrineren waar je toch wel iets slanker was, kan dat kloppen, denkdat je in de puber tijd zit, dus dat zal je wel zien.
.
. 
Hij is een goede 1.50m hoog en hij groeit nog iets
We moesten nog een ander paard rijden en ook oppe tijd thuis zijn, hij moest de bus namelijk wel halen he 
Het ligt hetzelfde, met bontje of zonder.. Die zweetbladen zijn op de een of andere manier niet helemaal recht, bij een goed dressuurzadel hangen ze recht naar beneden deze ligt als het zadel recht ligt wat naar voren gestoken
Zal wel een klein foutje zijn geweest.. Maar het ligt verder niet verkeerd op de rug.
het is zonde dat je broek laarzen niet proper zijn, anders hadden de plaatjes helemaal af geweest

maakt het beeld af...

Ziet er goed uit, veel succes ermee! 
Tarah5 schreef:Maar moet eerlijk zeggen dat sommige opmerkingen die op mij gericht zijn, wat ik natuurlijk weer zelf heb aangericht door mijn domme ondoordachte actie, ook niet echt bepaald doordacht zijn... Maar dat zal ik dan maar op mezelf afschuiven.

)
)
Tarah5 schreef:Gelukkig doe ik er zelf wel iets aan om het overgewicht in de perken te houden en heb ik gelukkig een lieve vriend die me accpeteerd zoals ik ben. (gaan wel beetje oftopic)