Fotoshoot: Dino's laatste kleuterdag by SanderD!!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

tassie

Re: Fotoshoot: Dino's laatste kleuterdag by SanderD!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-07 10:41

ziet er goed uit, probeer alleen met rijden zijn neusje wat lager en meer eruit te rijden, maarja, dat komt met de tijd nog wel, erg mooi paard trouwens

Sirius_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-07 10:45

Volgens mij is dino niet héél klein, denk een gemiddelde d? rond 143 (gokje)
Het is alleen nog een echte baby Clown Maar ik ben helemaal verliefd Lovers

Alleen ChingYi, een keer fout door haast.. Ok is een keer, zul je mij niet over horen. Maar ze zeggen altijd een ezel stoot zich niet twee keer aan dezelfde steen. Wat is de reden dit keer?
(ik wil je niet aanvallen hoor, ben alleen benieuwd)

Astor

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-07 11:02

Wat is Dino toch gaaf Lovers
Ik vind het zo'n mooie pony !!
Jammer dat je laarzen vies zijn Bloos
Voor de rest mooie foto's !!

SplashIsLief

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-07 11:07

Wat een knapperd!
Dat blauw staat ook super!

Brammetje16

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-07 11:07

ziet er goed uit! alleen volgens mij meot je het bontje onder het zadle weg halen, heb het idee dat daarom je zadel naar achter kanteld!

jump_girl

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-07 13:33

Tarah5 schreef:
Ziet er best fijn uit, komt goed

Kan me fotoºs herrineren waar je toch wel iets slanker was, kan dat kloppen, denkdat je in de puber tijd zit, dus dat zal je wel zien.

vind je het zelf nog normaal dat je dit schrijft, ik zou me erg gekwetst voelen het is bijna hetzelfde alsof je zegt dat ze dik is!!!! niet iedereen is perfect en ik vind der niet bepaald dik!!!

verder vind ik dat je een hele schattige pony hebt! Knipoog

YentlKG

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-07 14:28

Pff waarom zet iedereen trouwens de 'positieve' dingen in een normaal lettertype en het commentaar zo klein dat je het haast moet kopieeren, plakken + er een groter lettertype van maken, wil je het lezen Clown.

Leuke pony, probeer er voor te zorgen dat je het contact verder ook niet op zoekt, gewoon je teugels zo houden en goed van achter naar voren proberen te rijden en lekker relaxed (ziet er soms op de foto's wat gespannen uit). Dan krijg je vanzelf contact en zoekt je pony het op zodra die ontspannen is. Succes er verder mee Lachen.

ChingYi_Dino

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-06-07 19:55

Heel erg bedankt allemaal!

Amburtjoz: Ja, mijn hakken idd, heb ik veel moeite mee op de een of andere manier, met mijn leren laarzen ging het wel altijd goed.. maar ik ben eraan aan het werken Knipoog

wemkelover: Haha klein? Tong uitsteken Hij is een goede 1.50m hoog en hij groeit nog iets

tassie: Daar werken we aan ja Lachen

Pam: De reden had ik al uitgelegd Knipoog We moesten nog een ander paard rijden en ook oppe tijd thuis zijn, hij moest de bus namelijk wel halen he Knipoog

Brammetje16: Nee hoor Knipoog Het ligt hetzelfde, met bontje of zonder.. Die zweetbladen zijn op de een of andere manier niet helemaal recht, bij een goed dressuurzadel hangen ze recht naar beneden deze ligt als het zadel recht ligt wat naar voren gestoken Verward Zal wel een klein foutje zijn geweest.. Maar het ligt verder niet verkeerd op de rug.

YentlKG: ok, bedankt!!

DNIEKJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-07 20:01

Mooi paard. Wat je zelf al aangeeft: Probeer je teugels goed contact te houden. en je hakken!

Roihi

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-07 20:08

ik ook vind het een enorme verbetering met je rijfoto's van vroeger.
spijtig dat je de fotoshoot niet op voorhand gepland had Haha! het is zonde dat je broek laarzen niet proper zijn, anders hadden de plaatjes helemaal af geweest

hele leuk paardje is jou Dino

ps: niets aantrekken van het debiele berichtje van Tarah5, je hebt altijd mensen die belachelijk moeten reageren in topics

lisa_jpeine

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-07 20:09

wat een mooi paardje!! Haha!
vind het er netjes uitzien!

Chann

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-07 22:22

Wat een héérlijk paardje vind ik Dino toch. Prachtige foto's. Geweldig setje ook, jullie zijn een erg leuk stel en het setje maakt het helemaal af. Cool
Wat een leuke frontriem trouwens. Ja
Commentaar is al gegeven. Vind 't er gewoon goed uitzien. Lachen

beukiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-07 23:26

Ziet er leuk uit hoor, echt super leuke pony ook Kwijl
tip voor de volgende shoot: maak je laarzen eventjes schoon Knipoog maakt het beeld af... Knipoog

Irene2

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-07 02:10

zo te zien krijg je heel wat 'leuke' reacties van mensen.. Frusty

Ik vind het er heel leuk uitzien, contact is inderdaad goed zolang het niet te streng is bij een jong(e) pony/paard Lachen

veel succes verder!

Sok

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-07 10:04

Wouw ChingYi! Jullie gaan goed joh! Haha!
Afgezien van je rijlaarzen en broek vind ik jullie als combinatie een lust voor het oog!
Superfijn om naar te kijken, en je lijkt heel soepel met je handen!
Ik kan behalve je bandages ook echt geen commentaar bedenken Haha!

_Tamara

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-07 16:05

Wat heb jij een lekker ding zeg! Kwijl Ziet er goed uit, veel succes ermee!

__PSM__

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-07 16:09

Beste mensen, sorry dat ik het inderdaad een beetje fout heb opgeschreven, vind namelijk dat het haar niet eens misstaat, maarja dat heb ik er niet bijgeschreven.

Ik kwam ff in haar topic kijken omdat ik namelijk vindt dat zei zich altijd heel veel aantrekt van tips en die ook altijd super gebruikt, ik vindt dat ze haar paarden heel netjes rijd en vooral ook heel eerlijk.

En inderdaad nu ik het nog eens door lees is het inderdaad misselijk opgeschreven, even niet over nagedacht 1000 x excuus, maakt het uiteraard niet helemaal goed, maar ik bedoelde het echt niet fout!!

En vindt het absoluut een topcombi, anders was ik niet in haar topic gaan kijken, maar mijn commentaar was ook het enige wat me opviel omdat ik altijd in haar topics kijk en het me nog nooit opgevallen was.

Het was echt niet fout bedoelt en heb de TS hier ook persoonlijk een berichtje over gestuurd.

Nogmaals 1000 x sorry

Seraphim

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-07 16:10

Ziet er goed uit hoor! Maar je had wel je laarzen mogen poetsen voor een fotoshoot Tong uitsteken

@ Tarah5: Netjes dat je het ff rechtzet Lachen

__PSM__

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-07 16:13

Ik vind dat dat mijn plicht is, zie nu alleen wel hier en daar wat typfouten in mijn berichtje!!! En ik meen het, want ik vind het gewoon zo vanaf de foto een geweldige meid, die naar mijn idee nog wel flink wat talent heeft en er graag wat voor over heeft

Maar moet eerlijk zeggen dat sommige opmerkingen die op mij gericht zijn, wat ik natuurlijk weer zelf heb aangericht door mijn domme ondoordachte actie, ook niet echt bepaald doordacht zijn... Maar dat zal ik dan maar op mezelf afschuiven.

Seraphim

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-07 16:16

Tarah5 schreef:
Maar moet eerlijk zeggen dat sommige opmerkingen die op mij gericht zijn, wat ik natuurlijk weer zelf heb aangericht door mijn domme ondoordachte actie, ook niet echt bepaald doordacht zijn... Maar dat zal ik dan maar op mezelf afschuiven.

Klopt, mensen denken vaak ook niet na voordat ze een (misschien botte) opmerking terug geven Lachen

__PSM__

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-07 16:26

Gelukkig doe ik er zelf wel iets aan om het overgewicht in de perken te houden en heb ik gelukkig een lieve vriend die me accpeteerd zoals ik ben. (gaan wel beetje oftopic)

Maar Chingyi ik vind jou een toppie meid zoals je bent hoor

PussInBoots

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-07 16:49

Goh, tis al een hele tijd geleden dat ik fotos van jou heb bekeken. En ik vind dit (op een zéér positieve manier) erg verrassend. Super meid! Je komt er wel.

xxkmBly_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-07 16:52

Ik vind jullie echt een super combi! je rijd je pony heel vriendelijk vind ik (althans zo ziet het er uit Knipoog )
Je rijd hem netjes naar de ontspanning toe en je zit niet in zn mond te trekken (waar ik me altijd gruwelijk aan irriteer Haha! )
Heel veel succes met je pony, hij is echt mega stoer! Bloos

en Tarah5: vind het netjes van je dat je het recht hebt gezet en de TS een persoonlijk berichtje hebt gestuurd Lachen

TurboTinker

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-07 16:55

Wat een super leuke pony met een eigenwijs koppie !
rijden ziet er best netjes uit!

swiffer

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-07 17:01

Tarah5 schreef:
Gelukkig doe ik er zelf wel iets aan om het overgewicht in de perken te houden en heb ik gelukkig een lieve vriend die me accpeteerd zoals ik ben. (gaan wel beetje oftopic)

Ff aan tarah dan, je zult mij wel bedoelen, onder andere. Ik vind het ook erg netjes dat je het even rechtzet. Dan zal ik mijn opmerking ook maar nuanceren, ik weet niet eens hoe je eruitziet, en of je overgewicht hebt, maar ik vond het gewoon echt niet netjes om een zulke opmerking te maken, je opperde ook dat het waarschijnlijk door de puberteit kwam, en dan zul je uit ervaring ook wel weten misschien, dat juist dan meisjes erg onzeker kunnen zijn wat betreft hun uiterlijk. Daarom reageerde ik nogal fel. Het was mijn bedoeling niet om jou weer op je beurt aan te vallen... Bloos