En die weigerfoto is hilarisch(zit je nou al te lachen voor hij erlangs is
)is echt een leuk paardje om te zien!
staat hij vlak bij jouw huis?
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
)
Maar je gaat goed mee met de sprong. Heel veel succes met het springen met hem! 
Clausje schreef:Silence ik ben het met je eens!
Stel dat je zou vallen en met je voet in de beugel blijft hangen..
maargoed het is maar voor een keertje!
verder ziet het er super leuk uit!
veel plezier & succes met je ventje

zal je vast veel plezier mee hebben
Liiszle schreef:Clausje schreef:Silence ik ben het met je eens!
Stel dat je zou vallen en met je voet in de beugel blijft hangen..
maargoed het is maar voor een keertje!
verder ziet het er super leuk uit!
veel plezier & succes met je ventje
is inderdaad mogenlijkdaarom rij ik normaal ook altijd met laarzen
maar bedankt!
Ydel schreef:Ziet er goed uit Lisanne!!
En die weigerfoto is hilarisch(zit je nou al te lachen voor hij erlangs is)
is echt een leuk paardje om te zien!
en ja ik lach practisch altijd tijdens het springen 
Chrisy schreef:Leuke fotos!
Alleen mis ik echt de grondbalk. Het is erg verstandig dat je die wel gebruikt! Over je houding kan ik geen commetaar geven, omdat je met een dressuurzadel spring en dan zit je automatisch anders, want het is er niet voor gemaaktMaar je gaat goed mee met de sprong. Heel veel succes met het springen met hem!
Edit: Sorry, las achteraf dat je die vergeten was!

MiniMouse schreef:Waarom heb je een truiom je nek??
Had je dat nodig onder het springen ..?
Levensgevaarlijk!![]()
Ziet er overigens verder netjes uit hoor
VIPPIEKIPPIE schreef:Waarom ga je dan toch sprongen? Kun je beter wachten tot je voet weer hersteld is...
joyceenzira schreef:Voet is inmiddels helemaal over@: minimouse: jij gaat wel meteen van het ergste uit zeg tuurlijk het kan maar ik denk niet dat dat zomaar gebeurt persoonlijk, maarja wie ben ik he![]()
ziet er leuk uit Lisanne. echt een mooi paardje en je springt aardig hoog zo te zien. beterschap met je voet![]()
groetjes joyce en zira

maar daar zijn geen fotos van.
) Liiszle schreef:Ydel schreef:Ziet er goed uit Lisanne!!
En die weigerfoto is hilarisch(zit je nou al te lachen voor hij erlangs is)
is echt een leuk paardje om te zien!
ja, die weiger fotos zijn ook stomen ja ik lach practisch altijd tijdens het springen
tis 10 min bij mij weg. goed te doen, en heerlijk beestje :Y
hoe isst met ydel?

Melanie_o0 schreef:leuk beestje om te zien.
kan ook wel goed springen.
volgende keer gewoon weer me laarzen rijden he (las net dat het 1malig was maar ik zeg het gewoon even)
Liiszle schreef:LarissaXX schreef:Het lijkt of je af een toe een tikkeltje scheef zit, maar verder super!
dankje! ik zit idd iets scheef ivb met niet t hele gewicht op mn zere voet te willen
Liiszle schreef:Silence schreef:Ik vind het er op zich wel leuk uit zien, maar ik vind het wel veiliger als je andere schoenen aantrekt.
Dit kan zo gigantisch fout gaan......
Klopt, is ook zo..alleen dat ging dus allemaal even niet met mn voet
miss_jumpy schreef:Jij hebt last van je enkel en gaat dus bewust scheef op je paard zitten??
Hoe erg!
Ga aub niet springen als je last van je voet hebt, want om nu bewust scheef te gaan zitten, dat vind ik echt erg. Je belast je paard dus maar scheef om jezelf te ontzien.....
miisshOrse schreef:Opzich leuke foto's maar ajb doe chaps of rijlaarzen aan! Dan zal het springen elijk stukken beter gaan.
dagmarS schreef:
[/quote]
miss_jumpy schreef:ja, maar je bent je er wel bewust van.
Het lijkt mij beter om niet te springen met een zere enkel want je gaat dan automatisch scheef zitten. Beter even geduld tot alles weer heel is.