. En dat grazen bij de trailer, het is en blijft een fjord
. Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
. En dat grazen bij de trailer, het is en blijft een fjord
.
Lang geleden dat ik jou heb zien rijden
Leuk om weer eens te zien! Pierrot_An schreef:Jullie zien er echt mooi uit! Mooi koppelLang geleden dat ik jou heb zien rijden
Leuk om weer eens te zien!
haha...ik zie jou af en toe nog weleens op pierrot rijden

Maikuh schreef:De foto's in je eerste post doen het bij mij niet (meer?).
Klopt dat?
Leuk om weer foto's van jullie te zien. GinnyBanshee schreef:heyy, wauw dat uitstrekken is stoer!! ook een super achterbeen! je stang is best wel strak maar dat probleem heb ik ook, zeker als zij een beetje stijf was, oh ja je zit er heel erg netjes op!
Maaik schreef:Tarja![]()
Netjes hoorLeuk om weer foto's van jullie te zien.
Wat ik me wel afvroeg, vanwaar die wiel sporen?
_tarja_ schreef:Ik vind een wielspoortje fijner en vriendelijker om mee te rijden dan een stompe spoor. Met een wielspoortje kan je rollen, zo heb je precies de groep spieren te pakken die je wilt dat ze gebruikt. Daarbij vind ik rollen wat vriendelijker dan een 'prikje' met een stompe spoor. Thuis rijd ik meestal zonder spoor.
ACSM schreef:Bij doen ze het ook niet

_tarja_ schreef:GinnyBanshee schreef:heyy, wauw dat uitstrekken is stoer!! ook een super achterbeen! je stang is best wel strak maar dat probleem heb ik ook, zeker als zij een beetje stijf was, oh ja je zit er heel erg netjes op!
ja met de stang vind ik soms nog moeilijk in een proef..ik doe me stangketting ook expres heeel erg los! Die werkt eigenlijk niet in. Wil eerst nog oefenen om me stangteugel iets losser te laten..in me training lukt dat goed, maar in een proef vind ik dat nog moeilijk.
ik doe me kinketting niet zoo los dat me stang dubbel kan klappen of course
maar gewoon niet zo heel strak wat ik sommige mensen weleens zie doen. ladylay schreef:netjes hoor, ik heb tarja idd meer spectaculair zien lopen
en als ik zo kijk lijkt wel of ze dikker is geworden ?
Bedoelde je dat je Tarja weleens beter hebt zien lopen zeg maar? Want dat kan goed kloppen, zoals ik al schreef liep ze namelijk niet zo fijn en had ik een vermoeden dat ze spierpijn had 
_tarja_ schreef:ladylay schreef:netjes hoor, ik heb tarja idd meer spectaculair zien lopen
en als ik zo kijk lijkt wel of ze dikker is geworden ?
Ow zou goed kunnen...Tarja is namelijk erg fan van de wei en me name veeeel etenBedoelde je dat je Tarja weleens beter hebt zien lopen zeg maar? Want dat kan goed kloppen, zoals ik al schreef liep ze namelijk niet zo fijn en had ik een vermoeden dat ze spierpijn had
het "boktvirus" haha.. En ja ik rij nog steeds op Pierrot... dus dat kan wel kloppen