1 weekend, 2 wedstrijden -> Gea @ work

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Nen

Re: 1 weekend, 2 wedstrijden -> Gea @ work

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-07 09:04

Ik ben nog steeds van mening dat het echt niet normaal is als je 3 keer verkeerd rijdt. Kan inderdaad een keer gebeuren, maar dan let je de keer daarna toch zeker beter op? Zelf ben ik ook nooit zenuwachtig, maar toch zeker wel geconcentreerd en wil ik inderdaad presteren. En het gelul dat sommige mensen alleen maar willen presteren en daardoor geen lol meer hebben, is ook zwaar overdreven. Persoonlijk doe ik er alles aan om op het hoogste niveau te presteren en dat lukt me ok behoorlijk goed, maar het is nog altijd de liefde voor de paarden en de lol in de sport die me tot dat niveau hebben kunnen brengen.
Oh en ik ben geen twaalf...haha, vond ik wel een grappig idee!

Chocolaatje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-05-07 09:11

Er is nooit gezegt dat mensen die willen presteren daardoor geen lol zouden hebben, dat klopt ook helemaal niet, want als je wedstrijden rijdt wil je natuurlijk presteren.

Nou kan ik wel wat hebben, maar velen gaan zich er rot door voelen, misschien kan je dingen ook wat minder bot en pessimistisch brengen. Probeer je (goedbedoelde?) commentaar wat meelevender en vriendelijker te brengen. Misschien dat mensen je dan een beetje gaan waarderen, want dat is nu zeker niet het geval, gezien op de HK forums.

verania

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-07 09:13

Chocolaatje schreef:
Er is nooit gezegt dat mensen die willen presteren daardoor geen lol zouden hebben, dat klopt ook helemaal niet, want als je wedstrijden rijdt wil je natuurlijk presteren.

Nou kan ik wel wat hebben, maar velen gaan zich er rot door voelen, misschien kan je dingen ook wat minder bot en pessimistisch brengen. Probeer je (goedbedoelde?) commentaar wat meelevender en vriendelijker te brengen. Misschien dat mensen je dan een beetje gaan waarderen, want dat is nu zeker niet het geval, gezien op de HK forums.

ben ik het heeeeeeeeeeeeeelemaal mee eens noor.
het zou verboden moeten worden

gr

Chocolaatje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-05-07 09:15

Volgens mij is dat het al Lachen

verania

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-07 09:16

Chocolaatje schreef:
Volgens mij is dat het al Lachen

ja dan moet er meer naar gekeken worden
iedere keer zo een reactie een week geen bokt hihi

gr

Chocolaatje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-05-07 09:18

Week maar..? Tong uitsteken

AnneB

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-07 09:19

Nen schreef:
Ik ben nog steeds van mening dat het echt niet normaal is als je 3 keer verkeerd rijdt. Kan inderdaad een keer gebeuren, maar dan let je de keer daarna toch zeker beter op? Zelf ben ik ook nooit zenuwachtig, maar toch zeker wel geconcentreerd en wil ik inderdaad presteren. En het gelul dat sommige mensen alleen maar willen presteren en daardoor geen lol meer hebben, is ook zwaar overdreven. Persoonlijk doe ik er alles aan om op het hoogste niveau te presteren en dat lukt me ok behoorlijk goed, maar het is nog altijd de liefde voor de paarden en de lol in de sport die me tot dat niveau hebben kunnen brengen.
Oh en ik ben geen twaalf...haha, vond ik wel een grappig idee!

Het valt me op dat mensen die op HAW (bijna) altijd zwaar bot commentaar geven, vaak in een (tweede) post iets neerzetten in de richting van 'mij lukt het toch wel'. Haha!
Wat heeft verkeerd rijden trouwens te maken met niet hoog kunnen presteren. Het is gewoon een stomme fout, maar de kwaliteit van de gangen o.i.d. gaat er niet bepaald van achteruit.

Ik zou maar weer on-topic gaan voor dit topic gesloten wordt. Knipoog

Nen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-07 14:15

Dus je mag het nu niet meer zeggen als het je lukt om goed te rijden en te bereiken wat je wil?

HaileysComet

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-07 16:09

Tuurlijk mag jij dat zeggen, maar om een reactie te plaatsen dat ze de twee winstpunten en de eerste plaats niet heeft verdient, is natuurlijk onzin.

De 1 rijdt verkeerd, maar presteert het nog om winstpunten te rijden en de proef netjes uit te rijden, terwijl een ander de stress in zou schieten en heel de proef zou verpesten.

Noor heeft er gewoon plezier in, paardje ook en samen komen ze er wel hoor. Het is niet handig om verkeerd te rijden, maar het is ook geen gigantisch drama dat het is gebeurd.