Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Chocolaatje schreef:Er is nooit gezegt dat mensen die willen presteren daardoor geen lol zouden hebben, dat klopt ook helemaal niet, want als je wedstrijden rijdt wil je natuurlijk presteren.
Nou kan ik wel wat hebben, maar velen gaan zich er rot door voelen, misschien kan je dingen ook wat minder bot en pessimistisch brengen. Probeer je (goedbedoelde?) commentaar wat meelevender en vriendelijker te brengen. Misschien dat mensen je dan een beetje gaan waarderen, want dat is nu zeker niet het geval, gezien op de HK forums.
Chocolaatje schreef:Volgens mij is dat het al
Nen schreef:Ik ben nog steeds van mening dat het echt niet normaal is als je 3 keer verkeerd rijdt. Kan inderdaad een keer gebeuren, maar dan let je de keer daarna toch zeker beter op? Zelf ben ik ook nooit zenuwachtig, maar toch zeker wel geconcentreerd en wil ik inderdaad presteren. En het gelul dat sommige mensen alleen maar willen presteren en daardoor geen lol meer hebben, is ook zwaar overdreven. Persoonlijk doe ik er alles aan om op het hoogste niveau te presteren en dat lukt me ok behoorlijk goed, maar het is nog altijd de liefde voor de paarden en de lol in de sport die me tot dat niveau hebben kunnen brengen.
Oh en ik ben geen twaalf...haha, vond ik wel een grappig idee!