Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
En wat leuk dat je hem weer eens reed (dat je mocht rijden
) Ben je al op zoek naar een nieuw paard of heb je er al 1?
, wel jammer dat ze net geen winst hadden.
dat roze staat ook super leuk !
Marieke__ schreef:Ah wat leuk Liza!
Super om jullie zo weer te zien!
Je hebt het erg getroffen met zon baasje voor pride!

liza van loon schreef:@ Dautsen en Natascha13:
Ik wil wel weer rijden, mis het ook heel erg. Maar ik vertik het om op manege paarden te gaan. Dus als de tijd ervoor is, wil ik weer een paard,maar misschien eerst proberen met een lease paard als die mogelijkheid er is, om te kijken of ik het kan combineren met mn studie.
succes ermee! 
Haha zo maak je het ook niet makkelijker he 
Mooie kleur, aansprekend koppie en HIJ kan leuk lopen
Comlimenten! Bolhvj schreef:Ik vind het een super gave chique pony en dat roze staat hem gaaf! maar.. Ik vind dat je op een aantal fotos echt TE streng bent met je binnen of buiten hand, je handen heb je teveel naar je toe. Probeer ze dus meer voor het zadel te houden. Het lijkt als of je namelijk op sommige fotos echt in zijn mond zaagt, dit kunnen momentopnames zijn. Probeer verder ook te letten op je houding je wil teveel voorover vallen, waardoor je de voorhand van je pony iets bellemmerd waardoor je pony ook nog wel is iets meer op de voorhand wil gaan lopen. Probeer meer te ontspannen in je handen en zit te zijn. Verder vind ik jullie zeker wel bij elkaar passen, maar probeer hier op te letten. Ik geef je alleen maar opbouwende kritieksucces ermee!
liza van loon schreef:@ Dautsen en Natascha13:
Ik wil wel weer rijden, mis het ook heel erg. Maar ik vertik het om op manege paarden te gaan. Dus als de tijd ervoor is, wil ik weer een paard,maar misschien eerst proberen met een lease paard als die mogelijkheid er is, om te kijken of ik het kan combineren met mn studie.