Ik weer eens op Pride!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

_LeO_

Re: Ik weer eens op Pride!

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-07 10:25

Leuk beesie !
Leuk dat roze !!!

Natascha13

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-07 11:31

Vind het nog niet verkeerd hoor Haha! En wat leuk dat je hem weer eens reed (dat je mocht rijden Haha! ) Ben je al op zoek naar een nieuw paard of heb je er al 1?

Manon

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-07 20:34

Leuk om weer eens foto's te zien van Pride! Hij wordt echt wit Haha!
Zat net ook ff die wedstrijdfoto's te kijken, echt geweldig, dat meisje supergecontreerd rijden Haha! , wel jammer dat ze net geen winst hadden.

Liza_vL

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-05-07 22:50

@ Dautsen en Natascha13:
Ik wil wel weer rijden, mis het ook heel erg. Maar ik vertik het om op manege paarden te gaan. Dus als de tijd ervoor is, wil ik weer een paard,maar misschien eerst proberen met een lease paard als die mogelijkheid er is, om te kijken of ik het kan combineren met mn studie.

Katja

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-07 23:06

Kun je niet en bijrijdpaard in de buurt vinden voor een paar dagen in de week. Meestal zijn er wel genoeg mensen die iemand zoeken die netjes kan rijden. Z1 bijrijdsters worden niet zoveel aangeboden.
Pride ziet er goed uit. Waar staat hij? De locatie komt me zo bekend voor maar ik kan het niet helemaal plaatsen.

Liza_vL

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-05-07 23:19

Hij staat in Baarn, manege Zonneveld.
Ik heb ook al een bijrijpaard geprobeerd, maar daar was geen bak, dus niks voor een dressuurruiter zoals ik haha. Kan idd nog wel een advertentie plaatsen idd, bedankt voor de tip!

Katja

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-07 23:23

Dan lijkt het op iets waar ik ben geweest. Woon vlakbij Baarn maar ben nog nooit op die manege geweest.
Ik zou gewoon nog en poging wagen er is vast nog wel ergens een bijrijdpaard te vinden waar wel een bak bij hoort. Lachen

Xsander

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-07 18:06

wauw wat een mooierd zeg Haha! dat roze staat ook super leuk ! Haha!

Marieke__

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-07 21:36

Ah wat leuk Liza!
Super om jullie zo weer te zien!
Je hebt het erg getroffen met zon baasje voor pride! Ja

Liza_vL

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-06-07 09:31

Marieke__ schreef:
Ah wat leuk Liza!
Super om jullie zo weer te zien!
Je hebt het erg getroffen met zon baasje voor pride! Ja

Ja dat zeker, had geen beter baasje kunnen wensen voor Prido. *LOL*

LuckyRemi

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-07 09:40

Vind jullie echt een hele leuke combinatie en vind je dekje ook geweldig! Cool
Wil niet weten hoe slank je dan eerst was, als je aangekomen bent.. Bloos

Woody2015

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-07 09:45

het is misschien wel een heel goed idee dat iemand je ouwe pony eens wat vaker bijrijd!

misschien iets voor jou?

zijn nieuwe baasje doet het ook erg goed maar bij jou loopt hij er toch net iets meer doorheen en werkt ie beter!
zij leerd dit uiteindelijk ook wel, maar als hij word bijgereden dan heeft zij er misschien ook meer aan!
anders verwaterd er toch wel een heleboel en word hij moeilijker te rijden voor dat nieuwe meisje! Haha!

hij doet het bij jou toch weer netjes! Pling

Liza_vL

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-06-07 10:12

Ja kan ook het is alleen niet echt in de buurt zeg maar, dan zou ik wel de auto moeten pakken. Maar ik kan best af en toe Pride een beetje rijden inderdaad en haar erbij helpen. Ja

Lau_Ra

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-07 10:16

Roze staat zeker goed! Haha!
Ziet er erg netjes uit, ga zo door Ja

griebels

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-07 11:11

liza van loon schreef:
@ Dautsen en Natascha13:
Ik wil wel weer rijden, mis het ook heel erg. Maar ik vertik het om op manege paarden te gaan. Dus als de tijd ervoor is, wil ik weer een paard,maar misschien eerst proberen met een lease paard als die mogelijkheid er is, om te kijken of ik het kan combineren met mn studie.

Kun je Pride niet een 2x in de week ofzo rijden. Zo blijven bij Pride de puntjes op de I en jij kan lekker vertrouwd rijden tot je weet of je wel of geen eigen paard wilt/kunt houden...

Si_monee

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-07 12:05

Ik vind het een super gave chique pony en dat roze staat hem gaaf! maar.. Ik vind dat je op een aantal fotos echt TE streng bent met je binnen of buiten hand, je handen heb je teveel naar je toe. Probeer ze dus meer voor het zadel te houden. Het lijkt als of je namelijk op sommige fotos echt in zijn mond zaagt, dit kunnen momentopnames zijn. Probeer verder ook te letten op je houding je wil teveel voorover vallen, waardoor je de voorhand van je pony iets bellemmerd waardoor je pony ook nog wel is iets meer op de voorhand wil gaan lopen. Probeer meer te ontspannen in je handen en zit te zijn. Verder vind ik jullie zeker wel bij elkaar passen, maar probeer hier op te letten. Ik geef je alleen maar opbouwende kritiek Knipoog succes ermee!

Corelli

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-07 13:29

haha in het topic van zijn eigenaresse nu (die als link in het verhaaltje van dit topci staat) werd ik op de vingers getikt omdat ik ruin Pride beledigde door hem als merrie te zien en nu gooien jullie er in dit topic een roze setje op! Tong uitsteken Haha zo maak je het ook niet makkelijker he Knipoog
Maar even zonder dollen: ik vind Pride een hele knappe VENT *LOL* Mooie kleur, aansprekend koppie en HIJ kan leuk lopen Lachen Comlimenten!

Liza_vL

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-06-07 14:07

Bolhvj schreef:
Ik vind het een super gave chique pony en dat roze staat hem gaaf! maar.. Ik vind dat je op een aantal fotos echt TE streng bent met je binnen of buiten hand, je handen heb je teveel naar je toe. Probeer ze dus meer voor het zadel te houden. Het lijkt als of je namelijk op sommige fotos echt in zijn mond zaagt, dit kunnen momentopnames zijn. Probeer verder ook te letten op je houding je wil teveel voorover vallen, waardoor je de voorhand van je pony iets bellemmerd waardoor je pony ook nog wel is iets meer op de voorhand wil gaan lopen. Probeer meer te ontspannen in je handen en zit te zijn. Verder vind ik jullie zeker wel bij elkaar passen, maar probeer hier op te letten. Ik geef je alleen maar opbouwende kritiek Knipoog succes ermee!

Werk op 1 foto iets strenger in, de rest niet? Ik zaag absoluut niet hoor. Voorover vallen zie ik ook nergens, meer mn schouders soms iets naar achter misschien.

@Corelli: Geeft niet hoor, zijn vaker mensen die denken dat het een merrie, maar ik zei het maar ff haha. Ik deed nooit roze setjes, wou zijn mannelijkheid niet naar beneden halen, maar vind het toch wel leuk staan. Nagelbijten / Gniffelen

Natascha13

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-07 20:29

liza van loon schreef:
@ Dautsen en Natascha13:

Oke, idd, maar leasen is idd ook een goede optie. En tsja, die studie, dat is ook wel heel belangrijk Haha!