Ewald met zn nieuwe deken + rijfoto's

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Nathalie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-02 13:48

Ik denk dat als je je beugels langer maakt en wat meer op je zitbeenknobbels gaat zitten je zo van je zit-probleem af bent hoor. Op de foto's ziet het er niet zo heel verkeerd uit.

XoNo

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-02 14:53

Sorry dat ik het zeg, maar als je zulke problemen hebt met je benen stilhouden, dan ga je niet met sporen rijden lijkt mij Haha! Maargoed, je probleem...doe je beugels inderdaad eens een gaatje of 2 a 3 langer (zitten wel eeeeerg kort Tong uitsteken), dan ga je vanzelf rechtop zitten, en gaan je benen ook wat meer naar voren. Verder erg leuke foto's Maaike!

party-girl

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-02 18:10

eeej maaike,

wat een coole foto's!!!!! het ziet er heel netjes uit, ewald is echt een mooi pony!
ga je ook snel wedstrijden met hem rijden? ik ben denk ik zaterdag of zondag nog wel ff op msn, om een uur of 5,6 s'avonds! ned tijd! dan spreken we wel ff verder en anders mail ik wel!

Toess

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-10-02 21:42

XoNo schreef:
Sorry dat ik het zeg, maar als je zulke problemen hebt met je benen stilhouden, dan ga je niet met sporen rijden lijkt mij Haha! Maargoed, je probleem...doe je beugels inderdaad eens een gaatje of 2 a 3 langer (zitten wel eeeeerg kort Tong uitsteken), dan ga je vanzelf rechtop zitten, en gaan je benen ook wat meer naar voren. Verder erg leuke foto's Maaike!

mag ik vragen waar jij die sporen vandaan haalt???

en misschien is het idd beter om ze weer langer te maken, ik heb altijd met lange beugels gereden (ik spring ook meestal met mn "dressuurbeugels") Zaterdag ga ik even op bon rijden, even voor mn zit en houding (kan me trouwens niet herrinneren dat ik dit op bon had maargoed Haha! )

En Maaike ik ben maandag t/m vrijdag op werkweek Boos! maar zaterdagavond ben ik nog wel even rond 5/6 uur online Lachen anders mailen we wel.

verder thanks voor de complimentjes/tips Lachen

Joyce

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-02 22:13

ahhh wat is ewald toch een leukerd! die eerste foto is leuk *LOL*
en idd, zo te zien heeft ze geen sporen om hoor xono Tong uitsteken