Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

charlieb0y schreef:Hee wijfie!
Wat grappig zeg, kom er nu achter dat jij dat bent!
WAT een stoer beest heb je onder je kont, niet te geloven!
'T valt me mee dat ik nergens op de achtergrond sta, ik was inmiddels bij ring 12
Ik stond de hele tijd tegen iedereen: Kijk daar dan, gaaf beest zeg! Wow moet je kijken, lekkerding is dat!
Haha
Zo, weet je ook weer wat ik van 'm vind.
In 1 woord toppie, je hebt ook netjes gereden (voor zover ik gezien heb)
Succes nog verder, we hopen nog veel van jullie te horen!
Liefs, X!
(hij was soms een beetje stout)
leandros schreef:leuke foto's van je andere topic, staat ie nog steeds ter dekking?
neem aan van wel.

Maar uiteindelijk liep hij toch goed. Wat ik er aan de kant van kon bekijken vond ik de 2e proef ook beter dan de 1e. In de 1e proef was hij echt aan het klieren, zag er ook iets 'hangerig' uit...maar schijnbaar ben jij goed in het verbergen van dingen, anders had je niet zulke punten gehad! Ik zou zeggen: ga zo door!!

Easterlover schreef:charlieb0y schreef:Hee wijfie!
Wat grappig zeg, kom er nu achter dat jij dat bent!
WAT een stoer beest heb je onder je kont, niet te geloven!
'T valt me mee dat ik nergens op de achtergrond sta, ik was inmiddels bij ring 12
Ik stond de hele tijd tegen iedereen: Kijk daar dan, gaaf beest zeg! Wow moet je kijken, lekkerding is dat!
Haha
Zo, weet je ook weer wat ik van 'm vind.
In 1 woord toppie, je hebt ook netjes gereden (voor zover ik gezien heb)
Succes nog verder, we hopen nog veel van jullie te horen!
Liefs, X!
Oh hahaha wat jammer dat we niet ff hebben kunnen meeten!
Bedankt voor het compliment, en leuk om te horen wat die mensen over 'm zeggen!![]()
Moet je nagaan, en ik maar denken: hmm zouden de mensen heb niet een beetje gek vinden?(hij was soms een beetje stout)
maar voor het zicht heb ik dat dus kunnen verdringen en de 2de proef liep ie inderdaad ook goed goed.
Altijd leuk om dit soort dingen te horen toch? Zou ik ook helemaal top vinden, dus als dat zo is zeg ik 't ook tegen jou
Goed gedaan meid, jullie zullen 't nog ver schoppen
Easterlover schreef:Bedankt iedereen!
Leandros: Ja hij is inderdaad van familie Jurrius, Stal Nieuwoed.
Ik heb ook nog hele gave foto's van hem in een ander topic!!!Hier de link: viewtopic.php?f=10&t=779698
hij kent me vast niet meer maar goed, Marije Melaard heet ik

Geweldig beestje

MyWishMax schreef:Ook deze heb je weer super netjes voor elkaar.
Ik heb je ex topper in het echt kunnen bekijken met hemelvaart hierGeweldig beestje