zou best kunnen , is een vervelende oude kwaal van mij
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
_maartje_ schreef:vossie: helemaal vergeten te vragen hoe het eigenlijk bij jou is gegaan?![]()
goede punten?
En wat betreft je proeven, gewoon heel veel km maken, de meeste Jazzen blijven altijd wat gespannen/ritselig, maar na verloop van tijd wordt dit wel steeds minder en kunnen ze beter met de spanning omgaan. Lekker zo doorrijden, dan komt het helemaal goed met jullie!
?
was je PB al helemaal vergeten!
worden echt steeds fijnere foto's om te zien. En die 'stoor'foto is ook wel leuk
je komt er nog wel. Je paardje kan het wel alleen weet ie dat zelf nog niet
jij stuurt em vanzelf wel de goeie kant op. Verder idd weer wat meer ruimte van voren (daar blijf ik bij) maar t gaat echt de goeie kant uit.
ondank de storingen..._maartje_ schreef:Lientje : ter berscherming van de hoeven/benen voor de stiften.
vooral omdat hij nog wel is rare sprongen maakt of zich gewoon aantikt.
_maartje_ schreef:gewoon voor de zekerheid , het zal zeker achter minder snel gebeuren
maar liever wel iets er om dan zijn benen beschadigd
Lientje schreef:_maartje_ schreef:Lientje : ter berscherming van de hoeven/benen voor de stiften.
vooral omdat hij nog wel is rare sprongen maakt of zich gewoon aantikt.
Ja dat wist ik wel maar heeft het vanachter dan veel nut, meestal tikken ze hun met de achter stiften toch vanvoor aan?
Maar je het kan wel hoor wat je zegt dat als hij gekke sprongen maakt dat je dan iets meer zekerheid hebt hiermee.
, maar ik vind zelf dat ie ietsje meer lengte mag hebben in de hals en iets losser in je handen. Maar verder ziet het er goed uit! 

, wordt wat op concours)
?