Shine @ concours in Almkerk (Z2), prof. fotograaf

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Remember

Re: Shine @ concours in Almkerk (Z2), prof. fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-05-07 20:29

Dank je!

daffodil

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-07 22:25

Mooie foto's mir, altijd leuk om toch "bewezen" te hebben dat je in die klasse dus wel thuishoort en zodra Shine zich makkelijker laat rondsturen vliegen de winstpunten je om de oren!

Ik ben niet meer weggeweest, word doodmoe van elke keer 179 punten...maar 9 juni nog een keer en daarna even niet, ga de vierdaagse rijden dus dan zijn we helemaal ontspoord.....lees: Dressuur sucks, lang leve buiten rondscheuren!! Dus ergens in juli doen we weer wat!

Liza_vL

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-07 22:30

Jullie horen iig wel thuis in die klasse, wel jammer van de spanning. Hopen dat dat volgende keer minder is.

Remember

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-05-07 07:42

daffodil schreef:
Mooie foto's mir, altijd leuk om toch "bewezen" te hebben dat je in die klasse dus wel thuishoort en zodra Shine zich makkelijker laat rondsturen vliegen de winstpunten je om de oren!

Ik ben niet meer weggeweest, word doodmoe van elke keer 179 punten...maar 9 juni nog een keer en daarna even niet, ga de vierdaagse rijden dus dan zijn we helemaal ontspoord.....lees: Dressuur sucks, lang leve buiten rondscheuren!! Dus ergens in juli doen we weer wat!

Hmm, elke keer écht net niet is ook niet leuk natuurlijk! Veel plezier met de vierdaagse, maar dat zal wel lukken Haha!

Chubby

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-07 08:02

Mooie foto's Mir! En wat zijn jullie een stralend team op die eerste foto Haha!

En ach, als alles van een leien dakje loopt is het ook niet leuk he.. Beetje uitdaging erin Whoosh!

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-07 08:40

Mooie foto's Mir! Leuk om der weer te zien, binnenkort vliegen ze om je oren die winstpunten Knipoog

Remember

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-05-07 09:18

Chubby schreef:
En ach, als alles van een leien dakje loopt is het ook niet leuk he.. Beetje uitdaging erin Whoosh!

Dat is ook wel weer waar ja Haha! !

MyWishMax schreef:
Mooie foto's Mir! Leuk om der weer te zien, binnenkort vliegen ze om je oren die winstpunten Knipoog

Haha, het is te hopen Tong uitsteken

Mer1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-07 09:38

Nou Mir, volgende keer rij je zeker je punten!!!! deze foto's geven al een goede basis voor het betere werk straks!!!!

Remember

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-05-07 10:45

Merilyn schreef:
deze foto's geven al een goede basis voor het betere werk straks!!!!

Ze begint de laatste tijd zowiezo erg fijn aan te pakken Ja, we zien wel waar het schip strand!

Tooske

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-07 10:49

Hee Mirjam,
Vind jullie een fijn beeld geven hoor! Heb de eerste proef niet heel goed gezien zag wel dat ze een keer wegsprong.. Duivel
Spanning is altijd gewoon lastig bij nobles was dat ook heel vaak nu naarmate hij ouder word is dat wel minder geworden gelukkig.
Gewoon lekker doorrijden komt vast helemaal goed met jullie!
En ja trens rules hé? Haha! haha Ik hoef er ook nog maar 2 idd heb nu even een korte break anders gaat het wel heel hard.. Tong uitsteken

Tooske

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-07 10:49

Sorry dubbelpost

ontherun

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-07 10:55

Ziet er mooi uit! En ik vind het geweldig dat je met een gewoon trensje start Knipoog

Saar

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-07 13:08

Mooie foto's hoor Mir! Vind vooral de eerste leuk, alleen jammer dat het lijkt alsof je wat scheef zit Clown

Ook mooi gezicht dat je alleen op trens rijdt Ja

Bets

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-07 14:42

Hele leuke pics hoor. Almkerk is op zich mooi concoursje maar vaak zien ze wat aan de auto idd of water of fietspad. het is vaak daar wel ellende, maar niet te zien aan de foto's op de ene storing bij wissel dan. Leuk paardje overigens. Ik heb je als eens via pb gesproken. leuk je toch beetje in "real life" te mogen zien.

Remember

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-05-07 10:22

Santigo_ schreef:
En ik vind het geweldig dat je met een gewoon trensje start Knipoog

Ze loopt er echt net wat fijner op, dan is de keuze snel gemaakt hè Haha!

Remember

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-05-07 16:00

Bets schreef:
Hele leuke pics hoor. Almkerk is op zich mooi concoursje maar vaak zien ze wat aan de auto idd of water of fietspad. het is vaak daar wel ellende, maar niet te zien aan de foto's op de ene storing bij wissel dan. Leuk paardje overigens. Ik heb je als eens via pb gesproken. leuk je toch beetje in "real life" te mogen zien.

Vorige keer was de 'buurman' in zijn tuin bezig met sproeiers, heggescharen, elektrisch spul en van alles en nog wat en dat gaf ook erg lachwekkende (ahummm) taferelen Haha! ! Verder is het idd een mooie accomodatie daar, fijne bodems en bovendien erg gezellig *LOL*!

MissDonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-07 16:03

vind trouwens dat je je handen ook erg laag heb op veek foto's zeiden ze daar niets over?

verder vind ik dat je een mooi paard onder je kont hebt!

Remember

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-05-07 17:14

MissDonna schreef:
vind trouwens dat je je handen ook erg laag heb op veek foto's zeiden ze daar niets over?

verder vind ik dat je een mooi paard onder je kont hebt!

Dank je!

Heb in een eerdere post al aangegeven dat ik mijn handen zo heb om de spanning wat beter af te kunnen laten vloeien. De jury heeft dat waarschijnlijk ook zo opgevat want had 'gewoon' een 7 beide proeven op 'Houding en zit' en 'Rijvaardigheid' en nergens opmerkingen over mijn handen.

Issy

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-07 08:54

Ik vind het een prettig beeld, maar zie wel wat spanning erop die je thuis veel minder hebt, maar dat hoort bij Shine. Door de spanning laat ze zich in de beweging wat meer zien, maar met bijvoorbeeld de wissels werkt het tegen je. Je bent pas zeer kort met je wissels bezig, dus ik vind dat je trots mag zijn op hoe het nu gaat. Neem de tijd blijf in de basis goed bezig, dan komt de rest vanzelf wel. Is de keuring eigenlijk nog in beeld?

Draflinger

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-07 10:00

ziet er mooi uit zeg:D
Rijd je nog bij de ponys of bij de paarden omdat je wel met hoedje rijd en niet met stang en trens?

Ga zo door succes veder:D

Remember

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-06-07 10:21

Draflinger schreef:
Rijd je nog bij de ponys of bij de paarden omdat je wel met hoedje rijd en niet met stang en trens?

Bij de pony's is allebei niet toegestaan, dus dan lijkt het me duidelijk dat ik bij de paarden start. Ziet Shine er zo pony-achtig uit dan Haha! ?

GabberGill

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-07 10:24

ziet er goed uit mooie Z2 proef met een trensje. Daar kan menig ruiter een voorbeeld aan nemen.

Remember

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-06-07 11:24

Issy schreef:
Is de keuring eigenlijk nog in beeld?

Yep, woensdag de 13e of de 20e moet ze op!

Dancie schreef:
ziet er goed uit mooie Z2 proef met een trensje. Daar kan menig ruiter een voorbeeld aan nemen.

Keus is simpel als ze beter gaat op trens hè! Ik vind dit niet zozeer 'knapper' of 'beter' hoor, een goede proef op S&T kan ik ook absoluut waarderen Ja, helaas wordt S&T door veel mensen nogal overgewaardeerd, het is nog steeds een behoorlijk statussymbool. Dat vind ik jammer, veel mensen hangen bij M2 plus nog wat meteen de S&T erin en die blijft erin dan, 'omdat het nu eindelijk mag'.

Moet eerlijk zeggen dat ik S&T er echt wel mooier uit vind zien hoor en dat ik het ergens wel zonde vind van die €600,- die hangt te verstoffen in de zadelkamer Vork maar dat weegt niet op tegen het fijne gevoel dat ze me op trens geeft!

Lovely1

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-07 14:31

Ik zat naar de foto's te kijken en dacht... hier klopt iets niet in vergelijking tot andere foto's die ik zag van de Z2 (van andere dan) toen een tweede keer kijken... owww geen stang en trens maar alleen een trens! Echt leuk om te zien dat alleen een trensje ook prima werkt Haha! Ziet er allemaal lekker uit veel plezier met verder omhoog klimmen Knipoog

Remember

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-06-07 21:16

Dank je!

Morgen naar Spijk, ben erg benieuwd hoe ze daar door de baan gaat Haha!!