Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
daffodil schreef:Mooie foto's mir, altijd leuk om toch "bewezen" te hebben dat je in die klasse dus wel thuishoort en zodra Shine zich makkelijker laat rondsturen vliegen de winstpunten je om de oren!
Ik ben niet meer weggeweest, word doodmoe van elke keer 179 punten...maar 9 juni nog een keer en daarna even niet, ga de vierdaagse rijden dus dan zijn we helemaal ontspoord.....lees: Dressuur sucks, lang leve buiten rondscheuren!! Dus ergens in juli doen we weer wat!
Chubby schreef:En ach, als alles van een leien dakje loopt is het ook niet leuk he.. Beetje uitdaging erin
!MyWishMax schreef:Mooie foto's Mir! Leuk om der weer te zien, binnenkort vliegen ze om je oren die winstpunten
Merilyn schreef:deze foto's geven al een goede basis voor het betere werk straks!!!!
, we zien wel waar het schip strand!
haha Ik hoef er ook nog maar 2 idd heb nu even een korte break anders gaat het wel heel hard..

Santigo_ schreef:En ik vind het geweldig dat je met een gewoon trensje start
Bets schreef:Hele leuke pics hoor. Almkerk is op zich mooi concoursje maar vaak zien ze wat aan de auto idd of water of fietspad. het is vaak daar wel ellende, maar niet te zien aan de foto's op de ene storing bij wissel dan. Leuk paardje overigens. Ik heb je als eens via pb gesproken. leuk je toch beetje in "real life" te mogen zien.
! Verder is het idd een mooie accomodatie daar, fijne bodems en bovendien erg gezellig
! MissDonna schreef:vind trouwens dat je je handen ook erg laag heb op veek foto's zeiden ze daar niets over?
verder vind ik dat je een mooi paard onder je kont hebt!
Draflinger schreef:Rijd je nog bij de ponys of bij de paarden omdat je wel met hoedje rijd en niet met stang en trens?
? Issy schreef:Is de keuring eigenlijk nog in beeld?
Dancie schreef:ziet er goed uit mooie Z2 proef met een trensje. Daar kan menig ruiter een voorbeeld aan nemen.
, helaas wordt S&T door veel mensen nogal overgewaardeerd, het is nog steeds een behoorlijk statussymbool. Dat vind ik jammer, veel mensen hangen bij M2 plus nog wat meteen de S&T erin en die blijft erin dan, 'omdat het nu eindelijk mag'.
maar dat weegt niet op tegen het fijne gevoel dat ze me op trens geeft!
Ziet er allemaal lekker uit veel plezier met verder omhoog klimmen
!