Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

sunnymay schreef:Mooie combi vormen jullie! Fijn elegant paard om te zien.
Probeer zelf wat meer naar voren te kijken (op de eerste foto's kijk je merendeel naar beneden, laatste foto's wel naar voren).
Ziet er in ieder geval netjes uit. Ontspannen beeld. En een goede galop!
Ach je moet ook wel iets hebben toch??
VValar schreef:Wat een imposant beeld geeft het paard! Jullie zijn een mooie combinatie om naar te kijken. En wat een super prestatie! Hoeveel % had je gescoord?
) maarrrrr was wel eerste! Zaterdag had ik 66.63% en was tweede dus dat was wel weer een opsteker! KarinvdM schreef:Mooie foto's Grieteke!
Ik geloof dat ik ook maar voor zo'n mooi jasja ga.
Ben je uit je werk zonder te slapen nu naar eext gegaan??
Venetia schreef:Mooie foto's, hij lijkt achter echt heel goed aan te vullen en ik vind dat jullie een prachtig plaatje vormen. 66% haal je ook niet voor niks, geniet er maar van!
_Charlotte_ schreef:wauw mooi paard! je rijdt heel netjes.. maja je zit niet voor niks op dat niveau
hoe groot is je paard? lijkt namelijk vrij groot
liza van loon schreef:Ziet er fijn uit, echt mooi dat jullie zo goed terug komen na zo'n lange stop. Waarom was die stop eigenlijk?
maar gelukkig is dat goed gekomen

Jullie zijn een mooie combinatie!
Fryske schreef:Hey zie ze nu pas hier staan. Jullie zijn zeker een leuke combi. Zag er gister nog mooier uit dan vorige week.
Het jasje staat je wel, dus lekker doorgaan hoor.
haha het voelde gisteren ook echt nog weer beter maar ja vorige week reed ik ook zo maar een beetje.... (klinkt erg aso
) de jury was namelijk niet zo aardig
voordat ik de proef in moest. Ze was waarschijnlijk met het verkeerde been uit bed gestapt want ze scheen de hele dag al zo te zijn... De andere jury vond dat ook al
ach ja dan rijd je maar wat he
Gisteren ben ik tenminste aan rijden toegekomen! Kreeg ook een compliment gisteren van de jury. Hij had hem nog niet zo gezien met zoveel expressie. just_bassie schreef:hey wat een geweldig dier is dit, helemaal mijn kleur he
en met zo'n percentage komen jullie vast nog wel in de buurt van anky!
heel veel succes verder!
Ik mag nu tegen haar rijden in de Prix St George yeaks zie er nu al tegen op! Maar wie weet het komt vast nog wel een keer.
uit zeg...
XchantjuhX schreef:Vossen met blessen

Urielle schreef:66%... wauw!