Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

sunnymay schreef:Probeer zelf iets meer op je beenhouding te letten. Bijna op elke foto (metname draf) zijn je hakken opgetrokken (als of het veel moeite kost hem voorwaarts te houden, wat ik me niet voor kan stellen).
Je onderbeen verschuift zo nu en dan ook wat naar achter.
Ben benieuwd naar je andere zadel! Kijken hoe je daar op zit.
Succes!
sheela schreef:Wow, wat een mooie! Jullie vormen samen een mooi stel. Hoe groot is hij, want ik vind het een behoorlijke reus. Heel imposant, maar wel HEEL mooi.
DieuwJ schreef:Mooi paard, waar rijd jij op in de bak ? (A)
WinBinChes schreef:Ziet er weer fijn uit Karin!!! Wanneer kan ik jullie op concours bewonderen?

Shanna16 schreef:Fijne foto's weer hoor!
Wat voor zadel krijg je?
Pel schreef:Wat een prachtpaard![]()
Het is al gezegt denk ik, maar probeer je hakken iets meer uit te drukken, onderbeen op je plaats te houden. en je schouders iets meer naar achter. Dan is het voor het oog nog net iets mooier.
Ik vind jullie samen een plaatje om te zien!
Wat leuk dat je nichtje er ook zo op rond kan rijden
Ze kan alleen wel haar beugels iets langer doen, dan zit ze misschien iets rechter op.

veel succes verder met hem 

Ik snap dat je er met plezier opstapt. Het ziet er heel mooi en evenwichtig uit. Lag het ten dele dus toch aan je zadel, van je hakken
Enne, houdt hij zichzelf zo mooi schoon of was je graag? (zijn staart is zo wit!)

Ik bied me aan. 
Je hebt hem super aan het lopen, en die glimlach op je gezicht zegt meer dan genoeg.
Vooral die witte manen op zijn donkere vacht, heel apart. Hopelijk duurt het nog even voor hij helemaal wit is.MissJ schreef:Zoek jij nog nichtjes Karin?Ik bied me aan.
Leuke foto's! Je nichtje rijdt hem ook al netjes hoor!