Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Bedankt

Staat mooi op Vicky 
*D
Alleen heb ik de kappen ipv de bandages.
FenDT schreef:Zijn er ook peeskappen van dan? Nog nooit gezien
Ik heb verder geen commentaar over het rijden (je hebt het zelf al gezegd) alleen ik heb een vraag, waarom gebruik je eigenlijk bandages? bedoel het verder niet verkeerd, maar voor het leuk/mooi is het (vooral 's zomers) erg warm (en juist niet goed!) Ik dacht trouwens eerst even dat je op een B pony reed ofzo
(op de foto ziet het voor mij zo uit) denkt omdat het komt omdat je zelf best groot bent
maar veel succes ermee nog verder!
Je rijd hem ook mooi alleen even een vraagje: Was hij lekker actoef of niet echt? 
Maartje1990 schreef:Ziet er heel leuk uit!Ik heb verder geen commentaar over het rijden (je hebt het zelf al gezegd) alleen ik heb een vraag, waarom gebruik je eigenlijk bandages? bedoel het verder niet verkeerd, maar voor het leuk/mooi is het (vooral 's zomers) erg warm (en juist niet goed!) Ik dacht trouwens eerst even dat je op een B pony reed ofzo
(op de foto ziet het voor mij zo uit) denkt omdat het komt omdat je zelf best groot bent
maar veel succes ermee nog verder!
esraa schreef:Ziet er leuk uit en het setje is ook erg leuk!Je rijd hem ook mooi alleen even een vraagje: Was hij lekker actoef of niet echt?
melis__ schreef:Vet dekje! Waar koop je die?
Leuke combi jullie

en dan dat dekje erbij