Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

aerdenhout1 schreef:en een toch wel redelijk ongelukkig paard dat het niet eens is met het scherpe bit! Jammer, want het lijkt me een heel lief paard. Trouwens, als dit bit niet meer helpt, wat is dan de volgende stap???
Citaat:als je een goede houding hebt, en je het paard goed kan laten lopen, zal hij ook veel makkelijker nageven, want nu wordt ie gedwongen om m zo te laten lopen..
Wendy15 schreef:Daar ben ik het helemaal mee eensDe mensen die het allemaal zo goed weten zouden eens op zo'n paard moeten stappen.. Durf te wedden dat het in de praktijk vies tegenvalt
Wat Chantal tot nu toe al bereikt heeft met Shadow, daar kunnen velen nog wat van leren.
!!
aerdenhout1 schreef:Kom eens naar mijn stal en kijk eens naar al de paarden die op deze manier verpest zijn !!!! Ik weet na zoveel paarden waar niets meer mee te beginnen was denk ik wel een heel klein beetje waar ik het over heb! Dus Wendy15 kom een keer langs zou ik zeggen!
Wendy15 schreef:aerdenhout1 schreef:Kom eens naar mijn stal en kijk eens naar al de paarden die op deze manier verpest zijn !!!! Ik weet na zoveel paarden waar niets meer mee te beginnen was denk ik wel een heel klein beetje waar ik het over heb! Dus Wendy15 kom een keer langs zou ik zeggen!
Waarom zou ik langskomen? Mijn paard loopt prima op een trensje. Maar sommige paarden zijn gewoon moeilijker daar op te rijden en bijvoorbeeld buiten ronduit gevaarlijk waardoor dit misschien een goede oplossing is.. Zoals jullie kunnen lezen wordt er aan gewerkt en doen ze hard hun best! Ik snap daarom niet waarom het allemaal zo aanvallend moet..
chOcodipJ schreef:maar als die zo 'gevaarlijk' is waarom rijd die chantal1 ofso zonder cap?
daar zeg je zo iets 
MoonWencke schreef:Daar ben ik het helemaal mee eensWat Chantal tot nu toe al bereikt heeft met Shadow, daar kunnen velen nog wat van leren.
.
Ook beide Chantals!
. Verstandig! Liins schreef:Jééh!
Waarom rijd je inhemelsnaam met een pessoabit op het onderste gaatje, denk dat ik
het wel kan raden. Je pony gaat niet snel genoeg nabeneden dus knup je er een pessoa
in en vervolgens lekker veel spanning. Verstandig!
. En ik ga zeker niet heel het topic doorlezen
, Sorry. Vind ik niet nodig weet nu al genoeg
. en dat die niet te houden moet zijn, zijn ook nadere oplossingen voor, en niet zo'n bit om vervolgens jezelf te verdedigen
. Liins schreef:Wendy: Nou sorry, maar ze gaan niet verandwoord overweg met de Pessoabit. En ik ga zeker niet heel het topic doorlezen
. en dat die niet te houden moet zijn, zijn ook nadere oplossingen voor, en niet zo'n bit om vervolgens jezelf te verdedigen
.
. Liins schreef:Hier kan ik dus echt boos om wordenWendy: Nou sorry, maar ze gaan niet verandwoord overweg met de Pessoabit. En ik ga zeker niet heel het topic doorlezen
.
Jij weet dus echt niet al genoeg, want anders zou je zo niet oordelen. Je weet niet wat er precies aan de hand is, omdat je de rest niet hebt gelezen. Geef dan alsjeblieft ook geen reactie!