Rianne schreef:Hoi! ziet er goed uit zeg! Hoe lang is ze onder het zadel? en hoe oud is ze precies? is ze al 3? Ik vind echt dat je haar heel netjes rijdt zeg, helemaal top!
Ja ze is al echt 3 
ik denk dat ze nu zo'n 5 weken onder het zadel is dat ik echt wat aan het rijden ben.
moniek21 schreef:wat een lekker dier zeg,
dat ze tediep loopt daar zou ik me helemaal nog geen zorgen over maken dat komt puur door de balans,
er staat een heel stuk over in het bit van deze maand,ik snap niet dat er altijd gelijk gezegt wordt dat 'er wordt aan gewerkt dat ze te diep loopt" het zusje van mijn paard is 6 en die kan het nog steeds niet aan om mooi in de oprichting te lopen gewoon omdat ze een wat vlakke hals heeft, dus echt waar het komst van zelf als je m maar goed van achteruit rij
als ze iets actiever nog gaat lopen, gaat dat neusje er vanzelf wat meer uit. Dus ik werk aan het tempo, en dus ook aan het te diep lopen 
Lottiejj schreef:Leuk paard en mooie combinatie! Alleen het is misschien een tip om vooruit te kijken, kijken waar je naartoe rijd i.p.v. naar de grond of het hoofd van je paard! Niet negatief hoor, maar dan lijkt het nog mooier!
Ja klopt, da is echt een irritante gewoonte van mij
Ik ga erop proberen te letten 
Chaelle schreef:Wat ziet dat er supper uit zeg! Je forceert niets, echt fijn voor jullie beiden.
Heb op je profiel gekeken, en het moet echt zalig zijn om op je eigen paardje te rijden dat je al hebt sinds het veulen zijn

Ja dat is echt heerlijk
Ik was bij haar geboorte en heb haar helemal zien opgroeien tot het paard dat ze nu is, dan is het idd super om er dan op te kunnen rijden 
@ de rest, bedankt allemaal voor de leuke reacties
doet me echt goed