Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Daar begint nu wat ruimte te komen. Mag nog iets meer, maar das moeilijk hoor bij een Fries. Ziet er gewoon al veel beter uit. Kijk of je hem in de galop ook nog iets meer door het gedeelte net voor zijn schoft (dat stukje hals) heen kan rijden. Dan gaat hij zich ook door zijn rug nog net iets ronder maken en gaat hij zijn binnenachterbeen nog iets mooier onder brengen. Maar verder, ik zie echt vooruitgang weer
vind hem er op de foto's ook heel fijn uitzien.
) dus vandaar dat het er daar nog wat gespannen uitziet. Eerst moest ik hem echt heel de tijd aandrijven en vorwaats houden, nu wordt hij me iets te sterk en snel in de galop, maar dat heb ik liever dan dat hij niet vooruit te branden is.
)
Wat een lekkerding!Lotje85 schreef:Jullie komen er zeker wel Mariek! Dingen die ik op of aan te merken heb, zijn ook echt puntjes op de i, maar die zorgen er juist voor dat je uitblinkt of juist niet. Kortom ik bedoel het goed he
ik ben altijd blij met tips en dingen die ik misschien zelf niet zie!
Het was een hele fijn bodem, een Agterberg. Ik weet niet of jij de PaardenSport krijgt? Maar deze manege stond er een tijdje geleden in (Stal de Kroo) met hun Agterberg bodems en hun arena!

(jaja, heb jullie weer gevonden hoor
) Wat ziet hij d'r goed uit!

.