Pablo @ Work

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

nomes

Re: Pablo @ Work

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-07 23:07

Ahhh, daar is Pablo weer, wat is het toch alweer lang geleden dat ik hem gezien heb. Hoe gaat het met jullie? Start je nog met hem?

Jammer zeg, dat je nog steeds geen les hebt, is inderdaad moeilijk, ik merk al na een paar weken (als ze op vakantie is) dat er wat dingetjes insluipen.. Hoop dat jullie snel iemand vinden!
Geef hem maar een dikke knuffel van me!

Carmuh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-05-07 22:03

nomes schreef:
Ahhh, daar is Pablo weer, wat is het toch alweer lang geleden dat ik hem gezien heb. Hoe gaat het met jullie? Start je nog met hem?

Jammer zeg, dat je nog steeds geen les hebt, is inderdaad moeilijk, ik merk al na een paar weken (als ze op vakantie is) dat er wat dingetjes insluipen.. Hoop dat jullie snel iemand vinden!
Geef hem maar een dikke knuffel van me!

heeeeey jaaaa, het gaat eigenlijk wel goed met ons, deze maand geen wedstrijden gedaan, want had examens....wil in juni weer starten, en in juli gaan we weekje weg:)

Hoop inderdaad snel weer les te hebben, dat werkt toch een stuk makkelijker!!

Ik geef hem een dikke kus, geef je nooms er ook eentje Knipoog

Tomm

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-07 07:47

Ik vind je houding wel heel netjes hoor!

Opmerkingen zeg je zelf al lol, hakken uitdrukken.. bwa (scheelt van persoon tot persoon) mss op 2 fotos dan beetje...
Tof paard trouwens!