Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

laverite schreef:Waaw, ik vind het er toch wel netjes uitzien hoor.
En wat een mooi paard!
Je galop vind ik , vanop foto gezien, het beste en echt wel ontspannen.
Nog veel succes
Ben erg blij dat jullie ook het verschil zien 
egnie schreef:Dat dipje is misschien ook wel te verklaren door het eventuele uitproberen. Op een gegeven moment gaan ze toch kijken wat ze bij de baas gedaan kan krijgen. Dat het dan ook nog een jong paard is maakt het probleem misschien net iets lastiger. Wel fijn dat het dipje voorbij is. Ik vind jullie een fijne combinatie om naar te kijken. Plaats gerust meer foto's....

egnie schreef:Dat dipje is misschien ook wel te verklaren door het eventuele uitproberen. Op een gegeven moment gaan ze toch kijken wat ze bij de baas gedaan kan krijgen. Dat het dan ook nog een jong paard is maakt het probleem misschien net iets lastiger. Wel fijn dat het dipje voorbij is. Ik vind jullie een fijne combinatie om naar te kijken. Plaats gerust meer foto's....
.
Komt helemaal goed!
want helaas zit de wedstrijd er voor mij en Volumia niet in
Javayo schreef:OOOOHHHH rij je nou nog met touwtje???
Ben echt blij voor je dat je eindelijk weer met plezier met Heavy bezig bent. Hopelijk gaan jullie zondag knallen met de wedstrijd!!! Hij is echt uberknap en jullie zien eruit als een combinatie waar ze op wedstrijden rekening mee moeten gaan houdenKomt helemaal goed!
Ik kom zondag denk wel ff supportenwant helaas zit de wedstrijd er voor mij en Volumia niet in