je hebt een hele mooie zit, ziet er goed uit!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
edelweis1 schreef:Hee Hanke!
Wat ziet het er weer netjes uit! Jullie blijven maar groeien! Ik geniet er iedere keer van als ik jullie topics zie, je ziet ook dat jullie steeds meer naar elkaar groeien. Succes met je volgende proeven, maar volgens mij gaat dat helemaal goed komen!
Leuke naam trouwes

Ursy schreef:nadina schreef:hoor ik vanavond, ik bel je wel even, goed?
Goed idee, ik moet alleen wel werken tot ongeveer 21.15uur, het beste kun je daarna bellen!XBoortjeX schreef:hee hanke, ik had op driel zelf ook al een paar foto's van jullie gezien om een kleine indruk te krijgen van jullie proef en ze zijn erg mooi geworden zeg! en gefeliciteerd met je punten!
.
. Die pony rij ik helaas al heel lang niet meer, omdat de eigenaar niet zo vriendelijk tegen mij deed... Nextdomino schreef:Dan heb ik je in de verte zien rijden....we wilden je merrie al inladen en mee naar huis nemen.
Ik was mee met een vriendin van mij die moest starten in het M2.
De foto's zien er super uit.
Nouks schreef:JEEEEJ, die heb ik gemaakt!
Ursy schreef:Haha, ik weet zeker dat ze zo met jullie zou zijn meegegaan! Ze is hartstikke makkelijk op de trailer, overigens vindt ze andere mensen doorgaans zeer interessant
Je valt in ieder geval wel op met haar op het wedstrijdterrein.Nextdomino schreef:Als ik dat had geweten!Je valt in ieder geval wel op met haar op het wedstrijdterrein.
Ga je nog naar Alphen en Heteren voor de selecties?
, ik ga naar Alphen en naar Heteren, ben jij daar ook aanwezig? Nextdomino schreef:[***] schreef:JEEEEJ, die heb ik gemaakt!
Je maakt mooie foto's hoor.
De foto's die je van mijn vriendin hebt gemaakt zijn super.
Complimenten.
![]()
geen commentaar. ziet er ook heel ontspannen uit! 
Ursy schreef:Nextdomino schreef:Als ik dat had geweten!Je valt in ieder geval wel op met haar op het wedstrijdterrein.
Ga je nog naar Alphen en Heteren voor de selecties?
Die witte benen kun je inderdaad ook haast niet over het hoofd zien, ik ga naar Alphen en naar Heteren, ben jij daar ook aanwezig?
ze is wat afgevallen klopt dat? ze ziet er prima uit, netjes gereden!!
Nextdomino schreef:Heteren start ik zelf, in Alphen ben ik weer groom van mijn vriendin, dan zie ik je vast wel.
Zullen we even een mini meeting doen.
klomp schreef:knap aan het werk weer!! EN...ik zie buikspieren!!ze is wat afgevallen klopt dat? ze ziet er prima uit, netjes gereden!!
_Marije schreef:Mooie foto's, ziet er keurig uit! Wie is de vader?
jaggie schreef:Leuk om weer eens foto's van Bagheera te zien, ze ziet er hartstikke goed uit en loopt ook heel erg netjes. Vind vooral de eerste foto heel mooi![]()
Ga zo door zou ik zeggen!